اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سنندج خبر داد

عضویت 300 مددجو در کانون پیرو ولایت امداد سنندج

مدیرکمیته امداد شهرستان سنندج از عضویت 300 دانش‌آموز مددجو در ترم‌های تابستانی کانون در این شهرستان خبر داد.

عضویت 300 مددجو در کانون پیرو ولایت امداد سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا قدیمی صبح امروز در اختتامیه فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت که در کانون پیرو ولایت امداد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کانون فرهنگی تربیتی جوانان پیرو ولایت سنندج با  زیربنای یک هزار و 50 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 114 میلیون ریال ساخته شده است.

وی با بیان اینکه 4 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه تهیه زمین و 864 میلیون ریال هزینه صدور پروانه این پروژه بوده است، گفت: بحث هوشمندسازی کانون به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب به اعضا به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج، کانون فرهنگی تربیتی جوانان پیرو ولایت سنندج در حال حاضر نیمه هوشمند است و برای هوشمندسازی کامل آن به صورت جدی تلاش خواهیم کرد.

قدیمی به فعالیت‌ و برنامه‌های ترم‌ تابستانی این کانون نیز اشاره کرد و گفت: حفظ قران، آموزش مقدماتی کامپیوتر، خیاطی و گلسازی در مقاطع راهنمایی از جمله رشته‌های آموزشی ارائه شده در این کانون است.

وی از ارائه آموزش‌ها مختلف به ویژه در زمینه شیوه‌های سبک زندگی به زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل در این کانون خبر داد و بیان کرد: کانون‌های جوانان پیرو ولایت محلی است برای رشد و شکوفایی استعدادهای درونی دانش‌آموزان مستعد به منظور پیشرفت آنان تا مقاطع عالیه اعتقادی و تحصیلی است.

به گفته مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج، جامعه هدف این کانون را بیشتر دانش‌آموزان زیرپوشش امداد و افراد نیازمند و محروم جامعه تشکیل می دهند.

قدیمی از کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان عضو این کانون در رشته‌های مختلف در مسابقات شهرستانی و استانی خبر داد و گفت: کسب مقام اول استان و مقام دوم کشوری در مسابقات ورزشی از جمله توفیقات دانش‌آموزان اعضای این کانون در یادواره پیامبر اعظم بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: در بحث مهارت‌های فنی و حرفه‌ایی سعی بر این است که آموزش‌های لازم و با توجه به علاقه و نیاز به اعضا ارائه شود.

انتهای پیام/79016/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول