اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار مطرح کرد

پرداخت 107 میلیون ریال اعتبار برای رفع مشکل نیازمندان در اردبیل

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: بالغ بر 107 میلیون ریال از اعتبارات دولتی برای رفع مشکلات نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت پرداخت شده است.

پرداخت 107 میلیون ریال اعتبار برای رفع مشکل نیازمندان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور عصر امروز در جلسه مسئولان کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: طی پنج ماهه‌ سال‌جاری بیش از 391 میلیون ریال مساعدت موردی به خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند توسط این نهاد انقلابی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ پرداختی از محل اعتبارات امدادی و دولتی می‌باشد که در اختیار 209 خانوار از مددجویان تحت حمایت و همچنین افراد نیازمند قرار گرفته است.

مهدی‌پور با اعلام اینکه بالغ بر 107میلیون ریال از اعتبارات دولتی برای رفع مشکلات نیازمندان پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: این مبلغ برای رفع مشکلات اساسی تعداد 46 خانوار از نیازمندان پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 284 میلیون ریال نیز از محل کمک‌های امدادی برای مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، اضافه کرد: این مبلغ در اختیار 163 خانوار از مددجویان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اساسی خانواده‌ها براساس نیازسنجی و اولویت‌بندی توسط امدادگران انجام می‌شود، بیان کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مساعدت‌های موردی در اختیار مستمندان قرار می‌گیرد تا مشکلات اساسی آنان را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: مساعدت‌‌های موردی جهت رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند که مواردی از قبیل درمانی، معیشتی، تحصیلی و... گریبان آنان را گرفته، پرداخت شده است.

همچنین مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال از برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

بهرام علی‌قلی‌زاده ادامه داد: در این دوره‌ آموزشی 300 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان خلخال حضور داشتند که از مهارت‌های لازم در زمینه‌ امداد و نجات بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی مددجویان با جعبه‌ کمک‌های اولیه، امدادرسانی و بالا بردن سطح آگاهی آنان در بروز حوادث غیر مترقبه می‌باشد، گفت: مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و غیر مترقبه، نجات غریق، اندازه‌گیری فشار خون، کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان در سوانح مختلف و... از جمله مواردی است که اساتید و کارشناسان سازمان هلال‌احمر به صورت نظری و عملی ارائه کرده‌اند.

علی‌قلی‌زاده افزود: افرادی که بتوانند این دوره‌های آموزشی را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال خاطر نشان کرد: در سال گذشته 200 نفر از خانواده‌های تحت حمایت با اخذ نمره‌ قبولی در آزمون پایانی امداد و نجات موفق به دریافت گواهی مهارت شده بودند.

انتهای پیام/62001/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول