اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت جودو همدان خبر داد

همدان میزبان جودوکاران کوچولوی منطقه 3 ایران

سرپرست هیئت جودو استان همدان از برگزاری لیگ نونهالان جودو منطقه سه کشور به میزبانی همدان خبر داد.

همدان میزبان جودوکاران کوچولوی منطقه 3 ایران

جلال نصرپور فتراکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس در همدان اظهار داشت: با موافقت کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جودوی کشور، میزبانی مسابقات جودوی لیگ نونهالان منطقه 3 کشور به همدان واگذار شده است.

وی افزود: با توجه به وجود امکانات سخت‌افزاری مناسب در همدان در زمینه میزبانی مسابقات ورزشی و همچنین برگزاری موفق میزبانی‌های قبلی توسط هیئت جودو همدان باعث شده مسئولان فدارسیون با میزبانی این شهر برای این دوره از مسابقات موافقت کنند.

سرپرست هیئت جودو استان همدان یادآور شد: در این مسابقات 350 جودوکار نونهالان از هفت تیم و استان حضور خواهند داشت و طی یک روز بر روی تاتامی  مبارزه خواهند کرد.

به گفته وی؛ در این مسابقات که نمایندگان هفت استان به نام منطقه 3 کشور لقب گرفته شده جودوکارانی از تیم‌های همدان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی و قم حضور دارند و باید مبارزات خود را در سالن ورزشی کارگران همدان باشند.

نصرپور فتراکی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات در سنین پایه انجام می‌شود و ورزشکاران می‌توانند با خانواده‌ها در سالن حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده برای حضور خانواده‌های ورزشکاران در سالن برگزاری مسابقات مشکلی نیست و این موضوع با توجه به سن پایین جودوکاران نونهال باعث تشویق و ترغیب بیشتر آنان خواهد شد.

وی ابراز داشت: هیئت جودوی استان همدان در حال حاضر با سرپرستی اداره می‌شود که با حضور محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون جودو، مجمع انتخاباتی آن تشکیل می‌شود تا تکلیف رئیس این هیئت برای چهار سال معلوم شود.

انتهای پیام/89020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول