اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عکاس زنجانی تاکید کرد

ضرورت تقویت بنیه علمی، آکادمیک و سواد بصری عکاسان زنجانی

عکاس زنجانی گفت: تقویت بنیه علمی، آکادمیک و سواد بصری هنرمندان عکاسی ضروری است.

ضرورت تقویت بنیه علمی، آکادمیک و سواد بصری عکاسان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا بازرگانی عصر امروز در حاشیه دومین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان، اظهار کرد: هنرمندان عکاس استان زنجان در چند سال اخیر گام‌های مطلوبی را برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه موفقیت هنر عکاسی در زنجان مدیون هنرمندان کارآ و پرتلاش است، افزود: حضور در فستیوال‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی موجب ارتقای سطح عکاسی استان زنجان شده است.

این هنرمند زنجانی با اشاره به کسب موفقیت‌های برون مرزی عکاسان زنجانی افزود: در حال حاضر عکاسان زنجانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه هنرمندان عکاسی استان زنجان تلاش‌های خود را به خوبی در این زمینه انجام داده‌اند، افزود: باید متولیان و مسئولان دین خود را به هنر عکاسی ادا کنند.

بازرگان بر ضرورت حمایت متولیان فرهنگی استان از هنر عکاسی تاکید کرد و گفت: با توجه به این امر که هنرمندان عکاسی استان حرف‌های بسیاری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دارند، نیاز است مسئولان نیز حمایت‌های خود را در این زمینه افزایش دهند.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های عکاسی استان زنجان با شرایط ایده‌آل فاصله دارد، افزود: باید هنرمندان نیز تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرند.

این هنرمند زنجانی موفقیت‌های عکاسان زنجانی را به فال نیک گرفت و افزود: ‌باید برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای تقویت بدنه عکاسی استان انجام شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان خوبی در زنجان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تقویت بنیه علمی، آکادمیک و سواد بصری هنرمندان عکاسی ضروری است.

بازرگانی با اشاره به برگزاری آئین بزرگداشت روز جهانی عکاسی در زنجان خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور هنرمندان عکاسی برگزار شده است.

انتهای پیام/73003/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول