اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح مبارزه با مزاحمان خیابانی

26 نفر اراذل و اوباش گیلان دستگیر شدند + عکس

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری 26 نفر اراذل و اوباش در طرح مبارزه با مزاحمان خیابانی در این استان خبر داد.

26 نفر اراذل و اوباش گیلان دستگیر شدند + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد مهرگان شامگاه پنجشنبه در نشست فرماندهی انتظامی استان چگونگی دستگیری اراذل و اوباش را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه برخورد با هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی از اولویت‌های پلیس است، اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی با اجرای اقدام‌های پیشگیرانه و طرح‌های مختلف و استفاده از قوه قهریه برخورد با این گروه از افراد را به طور مستمر در دستور کار خود دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی را از ابتدای شهریور جاری به مدت 15 روز در تمام نقاط این استان ذکر کرد.

وی افزود: گروه‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی در سراسر استان با شناسایی نقاط تجمع و محل پاتوق این افراد ناهنجار را شناسایی کرده و 26 نفر از مزاحمان خیابانی و اراذل و اوباش که برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌کردند را در چندین مرحله اقدام‌های عملیاتی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

مهرگان ایجاد محیط آرام و امن برای دانشجویان و دانش‌آموزان با توجه به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را از اهداف اجرای طرح مذکور ذکر کرد.

وی از مردم خوب، ولایت‌مدار و ارزشی گیلان به خاطر همکاری بسیار خوب و تنگاتنگ با پلیس برای ایجاد امنیت پایدار قدردانی کرد.

به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

این مسئول از مردم گیلان خواست تا در صورت اطلاع از اقدام‌های مجرمانه اراذل و اوباش، اسامی و یا محل‌های تجمع و پاتوق‌های این افراد را در اسرع وقت به شماره 2183500 پلیس امنیت عمومی استان اعلام کنند.

مهرگان، متذکر شد: مردم مطمئن باشند که تمام گزارش‌های آنها در بانک اطلاعاتی مجرمان ثبت می‌شود و در چرخه روند عملیات پلیس برای بررسی و اقدام قانونی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2300/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول