اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی عظمت و عزت جامعه در سایه تلاش علما

نمایشگاه عکس علمای معاصر پشتوانه فکری و معنوی جامعه را تضمین می‌کند

رئیس مرکز اسناد ملی شمال غرب کشور با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس علما و اندیشمندان معاصر جهان اسلام تحت عنوان «روایت فرزانگی» در تبریز گفت: نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه روایت فرزانگی پشتوانه فکری و معنوی جامعه را تضمین می‌کنند.

نمایشگاه عکس علمای معاصر پشتوانه فکری و معنوی جامعه را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عزیز جوانپور صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس «روایت فرزانگی» در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان به ویژه نسل جوان پیشینه ذهنی ایجاد می‌کند که مفاخر دینی برجسته‌ای داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ارائه تصاویر مستند از علما نشان می‌دهد که عظمت و عزتی که نصیب ایران اسلامی شده در سایه تلاش عالمان وارسته و فرهیخته‌ای بوده که توانسته‌اند معنویت و ارزش‌های عالی را در جامعه ریشه‌دار کنند.

جوانپور با تاکید بر اینکه وجود چنین علمای برجسته‌ای توانسته فضایل اخلاقی و معنویات را در جامعه نهادینه کند، خاطرنشان کرد: این علما و امثال چنین اندیشمندان اسلامی هویت فرهنگی ما در گذشته هستند که باید منش آنها چراغ راه آینده و نسل کنونی قرار گیرد.

رئیس مرکز اسناد ملی شمال غرب کشور یادآور شد: برای رونق این فضایل و معنویات امروز باید زندگی، رفتار و سلوک علما الگو قرار گرفته و لحظه لحظه زندگی این بزرگواران به عنوان سرمشق به علاقمندان نشان داده شود.

جوانپور ضمن قدردانی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در برگزاری این نمایشگاه در تبریز، اظهار امیدواری کرد: برگزاری چنین فضاهای نمایشگاهی در کشور فرصت مناسبی برای بهره‌مندی عموم مردم به ویژه نسل جوان از برکات علما و اندیشمندان خواهد بود.

نمایشگاه عکس علمای معاصر جهان اسلام (روایت فرزانگی) از تاریخ 12 الی 19 شهریور ماه جاری و از ساعت 9 صبح تا 21 در خیابان فارابی شمالی(چایکنار)، نرسیده به پل شهید بهشتی، کوچه پروین اعتصامی خانه پروین اعتصامی آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/60002/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول