اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی راور خبر داد

افتخارآفرینی عکاس راوری در جشنواره بین‌ِالمللی عکس رژان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور گفت: عباس پورجعفری‌راوری هنرمند عکاس راوری در بخش ویژه جشنواره بین‌ِالمللی عکس رژان برگزیده شد.

افتخارآفرینی عکاس راوری در جشنواره بین‌ِالمللی عکس رژان

ایمان محمدآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: جشنواره موضوعی عکس رژان سعی می‌کند تا فرصتی خلاقانه و آزاد از دید عکاسان سراسر جهان برای موضوع محوری خود فراهم آورد و این رویکردی است که موجب شده تا رژان، آب را به عنوان موضوع جشنواره سال دوم برگزیند.

وی افزود: دومین دوره جشنواره بین‌المللی عکس رژان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد و در این مراسم برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور بیان داشت: این جشنواره در دو بخش برگزار شد و موضوع بخش اصلی جشنواره «آب» و موضوع بخش ویژه این جشنواره «آبرسانی، انتقال، تصفیه و مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی» بود.

محمدآبادی تصریح کرد: در بخش اصلی این جشنواره به هفت عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و 500 یورو جایزه نقدی و در بخش ویژه هم به دو عکاس برگزیده از جمله عباس پورجعفری‌راوری هنرمند عکاس راوری نشان جشنواره، لوح تقدیر و 500 یورو جایزه نقدی اهدا ‌شد.

وی خاطر نشان کرد: 13 هزار و 430 عکس از یک هزار و 569 عکاس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که 115 عکس در بخش اصلی با موضوع آب و 26 عکس در بخش ویژه با موضوع آبرسانی به نمایشگاه پایانی این جشنواره راه پیدا کرد.

محمدآبادی بیان کرد: به تمام هنرمندانی که آثارشان برای نمایشگاه برگزیده شده گواهی شرکت و کتاب نمایشگاه اهدا شد و برای امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه به هر یک از آثار انتخاب شده مبلغ 25 یورو پرداخت شد.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول