اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور معاون ضرغامی عنوان شد

قدردانی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات صدا و سیمای استان

نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از خدمات صدا و سیمای این استان برای پوشش محرومیت‌ها و همچنین ظرفیت‌ها قدردانی کردند.

قدردانی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات صدا و سیمای استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مجموعه‌هایی که در استان بیش از سایر نهادها و دستگاه‌ها با نمایندگان مردم ارتباط داشته، صدا و سیما است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: این نهاد اطلاع‌رسان همواره سعی در انعکاس مشکلات استان از زبان مردم و نمایندگان آن‌ها داشته و ما از خدمات و تلاش‌های پرسنل خدوم آن نهایت رضایت را داریم.

وی حفظ حاکمیت دینی را از وظایف صدا و سیما دانست و گفت: در استان ما صدا و سیما از عهده این وظیفه خود به خوبی برآمده است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: امروز اگر این دیار برای همه ایران شناخته شده، همه به واسطه خدمات رسانه‌ها و در رأس آن صدا و سیما است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارهای بزرگی در استان ما صورت گرفته که بخشی از آن را مدیون زحمات اهالی رسانه به خصوص صدا و سیما هستیم.

بزرگواری یکی از ظرفیت‌های این استان را مربوط به بخش گردشگری دانست و گفت: رحیمی و همکارانش در شناسایی و معرفی این داشته‌ها زحمات زیادی کشیدند و نه تنها مناطق سرسبز را روی آنتن بردند بلکه مناطق خشک و بی‌آب و علف هم از دید دوربین‌های آن‌ها دور نماند.

وی با مطرح کردن یکی از خواسته‌های خود از معاون صدا و سیما تصریح کرد: نقاط کوری در استان ما وجود دارد که کانال‌های تلویزیونی در آن‌جا جواب نمی‌دهد و برای این‌که بتوانیم جوانان را راضی نگه داریم، لازم است در رفع این مشکل نیز همت گماشته شود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نگذاریم آرزوی دیدن ورزش از شبکه سوم سیما بر دل جوانان مناطق محروم استان بماند.

انتهای پیام/2571 /ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول