اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

بررسی مشکلات 10 واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

با حضور رئیس سازمان صنعت و تجارت، بررسی مشکلات 10 واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در محل واحدهای تولیدی انجام شد.

بررسی مشکلات 10 واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز 10 واحد صنعتی فعال استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بازدید داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت و تجارت این استان قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ این واحدهای صنعتی بیشتر در شهرک صنعتی سرآبتاوه قرار داشتند و دو شرکت بزرگ و تولیدی معروف کشور یعنی زردبند و سینره نیز از جمله واحدهایی بودند که دیودیده به اتفاق معاونان و بازرسان و کارشناسان خود از آن‌ها بازدید کرد.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در واحد تولیدی آرایشی و بهداشتی سینره با بیان این‌که وجود چنین شرکت‌هایی در استان ما مایه خوشحالی است، تصریح کرد: مدیران این دو شرکت توانسته‌اند با درایت و سلیقه خود در همه برهه‌ها حتی در اوج تنگناهای اقتصادی بدون ذره‌ای لرزش و لغزش به امر تولید در کشور کمک کنند.

وی افزود: این دو شرکت که ارتباطات خود را با کشورهای دیگر در امر صادرات و واردات دارند در کل کشور از جمله واحدهای صنعتی پویا به شمار می‌روند که هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده و تاکنون در موضوع تولید با نوسان روبه‌رو نبوده‌اند.

مقصد بعدی رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید یک روزه شهرک صنعتی سرابتاوه و بازدید از برخی صنایع از جمله صنایع مربوط به مواد غذایی بود.

دیودیده دوغ آبعلی یاسوج را نیز از جمله واحدهای خوب تولیدی استان دانست که تحت لیسانس دوغ آبعلی تهران اکنون صادرات خوبی به سایر نقاط کشور دارد.

وی یکی از مشکلات برخی واحدهای صنعتی در این شهرک را موضوع آب و کم‌آبی ذکر کرد و گفت: مسئولان آب و فاضلاب استان فکری به حال این معضل کنند چرا که وقتی صنایع ما دچار کم‌آبی هستند عده‌ای در همان حوالی از آب استفاده نادرستی کرده و بیهوده و هرز به هدر می‌رود.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل شرکت الکل‌سازی را تهیه مواد اولیه از جمله ملاس دانست و گفت: با شرکت فرآورده‌های قند یاسوج مکاتبه‌ای برای تأمین مواد اولیه شرکت الکل‌سازی خواهیم داشت.

انتهای پیام/2571/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول