اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

‌حمایت سازمان صنعت و معدن‌ از صنعتگران فعال در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ‌اولویت ما در استان کمک به فعالیت آن دسته از صنعتگرانی است که در هر حالتی کار و تولید را رها نکرده و به فکر خدمت به استان و کشور خود هستند‌.

‌حمایت سازمان صنعت و معدن‌ از صنعتگران فعال در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی فعال شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: استان ما از هر زمان دیگر بیشتر به فعالیت واحدهای صنعتی نیاز دارد.

وی گفت: باید استان را در مدار تولید قرار دهیم و به همین خاطر همه وظیفه داریم فعالان این عرصه را حمایت کرده و به آرامش خاطر سرمایه‌گذاران کمک کنیم.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اولویت ما در استان کمک به فعالیت آن دسته از صنعتگرانی است که در هر حالتی کار و تولید را رها نکرده و به فکر خدمت به استان و کشور خود هستند‌.

‌‌دیودیده با ابراز رضایت از فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی صنعتی در این استان گفت: بسیاری از این واحدها که از نظر تولید در حالت رکود و سکون قرار داشتند اکنون فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و کماکان از آن‌ها در این راستا حمایت می‌کنیم.

‌انتهای پیام/2571/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول