اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کیفیت پروژه‌های مهر نباید فدای سرعت اجرا شود

استاندار اردبیل گفت: کیفیت اجرای پروژه‌های مسکن مهر نباید فدای سرعت و یا عجله در تحویل واحدهای مسکونی شود.

کیفیت پروژه‌های مهر نباید فدای سرعت اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، در جلسه‌ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت آماده‌سازی شهرک‌های مسکن مهر استان اردبیل با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سالن  شیخ صفی‌الدین استانداری برگزارشد، استاندار اردبیل بر تکمیل، زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر شهرک‌های مسکن  مهر اردبیل تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر و دستگاه‌های اجرایی مرتبط تمامی شهرک‌های مسکن مهر اردبیل برخوردار از زیرساخت‌هایی از جمله زیر‌سازی، آسفالت و راه‌های ارتباطی مناسب تحویل  متقاضیان می‌شود به طوری که  طرح آسفالت‌ریزی مسکن مهر پیله سحران با مشارکت و همکاری اعضای تعاونی‌ها در دست اقدام است و به زودی اجرایی می‌شود.

اکبر نیکزاد بر لزوم رفع موانع و مشکلات زیر‌ساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر اردبیل اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های مرتبط باید در اجرای به موقع طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دقت، سرعت و حفظ در کیفیت  کار را مورد توجه قرار دهند تا عملیات زیربنایی و زیرساخت‌ها و تاسیسات با سرعت و با برنامه‌ریزی صحیح  در راستای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها تا مهلت مقرر به سرانجام برسند.

وی از دستگاه‌های خدمات‌رسان و شرکت‌های تعاونی مسکن مهر خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به سرانجام رساندن پروژه‌های مسکن مهر اردبیل به ویژه پیله سحران گام‌های موثرتری بردارند و بستر افتتاح  و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را آماده کنند.

انتهای پیام/62005/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول