اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر مازندران سرعت یابد

استاندار مازندران با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات مسکن مهر گفت: سرعت در اجرای دقیق پروژه‌ها و بازدید مستمر ناظران بر روند اجرایی آن‌ها باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر مازندران سرعت یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سیدعلی‌اکبر طاهایی در نشست شورای مسکن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت خواستار تلاش جدی همه عوامل از جمله پیمانکاران، مشاوران و مدیران تعاونی‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن مهر شد.

وی عنوان کرد: سرعت در عملیات، کنترل در روند اجرایی و همچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم در ایجاد یک مسکن مناسب و استاندارد است.

این مسئول در ادامه طرح ملی مسکن مهر را حرکتی عظیم و کم‌نظیر در عرصه تامین مسکن در جامعه برشمرد که دولت خدمتگزار و تلاشگر در راستای برقراری عدالت در جامعه، عزم و اراده خود را برای تحقق اهداف بلند مدت این طرح به کار بسته است.

طاهایی با اشاره به برگزاری جلسات منظم شورای مسکن به صورت هفته‌ای افزود: خوشبختانه با برگزاری منظم این جلسات توانستیم کلیه پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌ها را بررسی و تصمیماتی را در جهت رفع موانع اجرایی آن‌ها اتخاذ کنیم.

سیدعلی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست عنوان کرد: طرح مسکن مهر موجب شده است تا اقشار مختلف با بضاعت مالی کم بتوانند با بهره‌مندی از تسهیلات تخصیص یافته از سوی دولت صاحب خانه شوند.

وی با قدردانی از زحمات همه دست‌اندرکاران طرح ملی مسکن مهر تصریح کرد: از آنجا که این طرح از یک فکر پاک نشات گرفته پس باید تمام پروژه‌های مسکن مهر همسو با اهداف عالیه آن باشد.

اسد درباره تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان با دست‌اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری‌های مجدانه مسؤلان امر بسیاری از مشکلات با همفکری دستگاه‌ها کمرنگ شده ولی برخی چالش‌ها وجود داشته که به دلیل عدم تامین منابع است.

به گزارش فارس، در این جلسه برخی مسایل خدمات‌رسانی پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌های جویبار، نور، آمل، پل سفید، شیرگاه، ساری و بهشهر مورد بررسی قرار گرفت و از سوی استاندار تاکیداتی در راستای رفع برخی مسایل در این پروژه‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول