اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تأکید کرد

برگزاری ویژه‌ترین پروژه مهر در آغاز سال تحصیلی در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: امسال باید ویژه‌ترین پروژه مهر در آغاز سال تحصیلی در استان بوشهر برگزار شود.

برگزاری ویژه‌ترین پروژه مهر در آغاز سال تحصیلی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند امشب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تأثیرگذار در جامعه است، گفت: با توجه به جایگاه و رسالت مهم آموزش و پرورش باید برای ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت در جامعه اهتمام بیشتری ورزیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش نباید برای رفع تکلیف باشد، ادامه داد: آموزش و پرورش به‌ عنوان رکن اساسی جامعه نقش و جایگاه مهمی در ابعاد گوناگون جامعه دارد؛ از این رو باید با همکاری دستگاه‌های مرتبط موانع پیش‌روی آموزش و پرورش را برطرف کنیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این آمادگی از طرف استانداری و مجموعه مدیران استان وجود دارد که مشکلات موجود را تا حد امکان مرتفع کنیم.

وی بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها در سنددار کردن فضاهای آموزشی تأکید کرد و ابراز داشت: مشکلات مربوط به سنددار کردن فضاها و اماکن آموزش و پرورش باید در کمترین زمان رفع شود و همه باید همکاری کنند.

حسنوند، آموزش و پرورش را جزو کلیدی‌ترین دستگاه‌ها دانست و تأکید کرد: امسال باید ویژه‌ترین ستاد مهر در استان بوشهر داشته باشیم و برای آغاز سال تحصیلی باید برنامه‌های باکیفیت و مطلوبی اجرایی شوند تا در دانش‌آموزان و والدین ایجاد انگیزه کنند و شاهد ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت در استان باشیم.

وی با بیان اینکه زنگ مدارس در آغاز سال تحصیلی باید پیام داشته باشد، متذکر شد: مراسم آغاز سال تحصیلی باید محتوا و پیام داشته باشد و موجبات ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: خانواده دانش‌آموزان باید از مهر تا خرداد در کنار مدرسه تا آموزش و پرورش به اهداف مورد نظر خود برسند.

حسنوند همچنین بر تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام تأکید کرد و اداره‌کل نوسازی مدارس را موظف کرد تا در اسرع وقت مدارس نیمه‌تمام را تکمیل کند.

وی در پایان از تخصیص یک میلیارد تومان به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و تأکید کرد: براساس مصوبه جلسه قبل شورای آموزش و پرورش به زودی توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری مبلغ 10 میلیارد ریال به دانشگاه فرهنگیان استان تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول