اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بررسی مشکلات پروژه مسکن مهر بعثت سیرجان

با حضور مالکان و مسئولان، مشکلات پروژه مسکن مهر بعثت سیرجانی بررسی شد.

بررسی مشکلات پروژه مسکن مهر بعثت سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، ظهر امروز بیش از 200 نفر از صاحبان واحدهای مسکونی مهر بعثت سیرجان در اعتراض به عدم اتمام یا عملکرد مناسب واحدهای تحویلی خود با عنوان تعاونی مسکن مهر بعثت اعتراض کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات واحدهای تحویلی خود شدند.

عبدالرضا پوراباذری، عبادالله عبدالله‌پور، علی عباسلو، اکبر اکبری‌پور، موسی قهاری، محمد زیدآبادی، علی پیوستی و عظیم پرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این مشکلات را عدم تعهد پیمانکار و هیئت مدیره در روشنایی پارک و فضای سبز، نبود آسانسور، نصب آیفون، درب پارکینگ، لوله‌های نامناسب فاضلاب و نشتی آنها، نامرغوب بودن روکاری و سفید، کف‌سازی اتاق‌ها با سیمان، نامناسبی شیشه‌های دوجداره، نبود گاز در برخی واحدها، نبود یا مشکلات درب‌های ورودی و عملی نشدن قرارداد اعلام کردند.

حمید حیدری، رئیس هیئت‌مدیره تعاونی بعثت سیرجان در این نشست گفت: مجتمع مهر بعثت دارای 305 واحد است که در فاز اول 192 واحد و در فاز دوم 113 واحد به اتمام رسیده که عمده مشکلات ذکر شده مربوط به برخی خانه‌های فاز دوم و شامل روشنایی راه پله و فضای سبز و گازرسانی به برخی بلوک‌هایی است که هنوز ساکنان آن اقدام نکردند به علت تورم و گرانی شرکت طرف قرارداد نصب آسانسور به این قرارداد عمل نکرده و ما شکایت کرده و منتظر رأی دادگاه هستیم.

وی افزود: از طرفی همه واحدها پس از بازدید از واحد مسکونی خود در برگه صورت جلسه هر واحد یک برگ امضا کرده و تحویل گرفته‌اند و ما بر اساس تحویل و امضا صاحبان واحدها از پیمانکار تحویل گرفتیم که قانونی است و برخی از مشکلات مثل آسانسور یا باید واحدها صبر کنند تا تکلیف شرکت مورد قرارداد آسانسور از طریق دادگاه برطرف شود و یا مبلغ هزینه آسانسور باید توسط صاحبان واحدها پرداخت شود.

حیدری اذعان داشت: در مورد گاز هم برخی بلوک‌ها هنوز ساکن نشده یا نماینده‌ای نفرستاده‌اند تا مسئله گازرسانی را هماهنگ و حل کنند و کارشناسان گازرسانی باید به تمام بلوک‌ها گازرسانی کنند و تایید کنند، اما صاحبان واحدها خود کوتاهی می‌کنند.

حیدری متذکر شد: بر اساس قرارداد و با اعلام تحویل از طرف آنان کار را تمام شده اعلام کردیم و مشکلات مطرح شده باید با تفاهم و روشن شدن هزینه‌ها برطرف شود.

این جلسه پس از دو ساعت بی‌نتیجه پایان یافت و مقرر شد با هم‌فکری بیشتر و از طریق مقامات ذیربط مشکلات پیگیری شود.

تاکنون بیش از 3 هزار واحد مسکونی در سیرجان ساخته شده است که بیش از نیمی تحویل شده و در برخی از واحدهای تعاونی‌ها هنوز نیاز به کار بیشتری است.

انتهای پیام/80015/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول