اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس صورت گرفت

آغاز به کار ستاد مشترک پروژه مهر در زنجان

رئیس آموزش وپرورش ناحیه 2 زنجان گفت: ستاد مشترک پروژه مهر در زنجان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار ستاد مشترک پروژه مهر در زنجان

فیروز بهلولی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: این ستاد از دستگاه‎های متولی در بخش آموزش و پرورش تشکیل شده است.

وی به آغاز به کار ستاد مشترک پروژه مهر در زنجان اشاره کرد و افزود: اعضای ستاد باید تا اول مهر نسبت به انجام اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس اقدام کنند.

رئیس آموزش وپرورش ناحیه 2 زنجان آمادگی برای بازگشایی مدارس را  مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: همه اقدمات لازم باید دراین راستا صورت گیرد.

وی آمادگی متولیان امر برای بازگشایی مدارس را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت:  تلاش می‎شود در سال جاری با اتخاذ تدابیر لازم مشکلی در زمان بازگشایی مدارس وجود نداشته باشد.

بهلولی توجه بهمناطق روستایی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید نسبت دانش‎آموزان در مناطق روستایی توجه بیشتری صورت گیرد.

رئیس آموزش وپرورش ناحیه 2 زنجان تجهیز امکانات و رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان روستایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید نسبت به تجهیز امکانات در این مناطق اهتمام جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در دو ناحیه آموزش و پرورشزنجان بیش از 87 روستاوجود دارد، افزود: مناطق روستایی کمیت زیادی دارند و باید مورد توجه باشند.

بهلولی تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش در زنجان را بالا عنوان کرد و گفت: با توجه به منابع و امکانات موجود باید بیشترین بهره‎برداری صورت گیرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه از 15 شهریور آماده‎سازی کارها برای بازگشایی مدارس انجام می‎شود، افزود: باید در سال جاری آمادگی لازم در مدارس برای پذیرا بودن از دانش‌آموزان شرایط مهیا باشد.

وی از انجام اقدمات لازم برای مدارس دور افتاده خبر داد و تاکید کرد: اقدامات لازم برای مدارس روستایی و دور افتاده انجام شده است.                                                                                                                                                                         

بهلولی شاداب‌سازی فضای مدارس را یکی از اولویت‌های مهم برشمرد و تاکید کرد: در سال جاری برای تحقق بهتر این موضوع  تلاش می‌شود.

رئیس آموزش وپرورش ناحیه 2 زنجان بر امور فرهنگی و آموزشی در مدارس تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌توانند نسبت به اقدمات فرهنگی در مدارس اقدام کنند.

وی به اقدمات فرهنگی دیگر نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود فرهنگ ایرانی و اسلامی در آموزش و تفریح دانش‌آموزان نهادینه شود.

بهلولی متحد‌الشکل بودن لباس دانش‎آموزان را یادآور شد و گفت: با طراحی و دوخت مشابه لباس‌ها تفاوتی در پوشش دانش‎آموزان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/73007/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول