اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در مهربان با 47 میلیارد و 760 میلیون ریال

در سومین روز از هفته دولت و در مراسمی پروژه‌های عمرانی شهرداری مهربان و یک پروژه تجاری با مشارکت شهرداری توسط بخش خصوصی جمعاً به ارزش 47 میلیارد و 760 میلیون ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در مهربان با 47 میلیارد و 760 میلیون ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، بابک شریفی شهردار مهربان بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری مهربان و یک پروژه تجاری با مشارکت شهرداری توسط بخش خصوصی گفت: برای زیرسازی، تعویض جدول‌ها و روکش آسفالت خیابان جمهوری اسلامی در مجموع 760 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: در اجرای پروژه خیابان جمهوری اسلامی که شامل زیرسازی، تعویض جدول و روکش آسفالت خیابان است، یک‌هزار و 750 متر جدول‌گذاری با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال صورت گرفته است ضمن آنکه برای روکش آسفالت خیابان جمهوری اسلامی 700 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و 40 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری مهربان هزینه شده است.

شریفی، از راه‌اندازی پورتال شهرداری مهربان به آدرس http://www.mehrabancity.ir خبر داد و افزود: برای راه‌اندازی پورتال شهرداری مهربان که یکی از درخواست‌های اهالی شهر مهربان و نیازهای ضروری شهرداری مهربان بود، در مجموع 20 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری مهربان هزینه شده است.

شهردار مهربان، به پروژه بزرگ تجاری المهدی مهربان اشاره کرده و افزود: پاساژ تجاری المهدی با 46 باب واحد تجاری با مشارکت شهرداری مهربان توسط بخش خصوصی اجرا شده است که ارزش ریالی این پروژه در حال حاضر در مجموع 46 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی گفت: شهرداری مهربان تلاش خواهد کرد با مشارکت بازاریان و بخش خصوصی فاز دوم مسقف کردن بازار جامع مهربان را در سال‌های آتی اجرا کند و مهربان به عنوان محور و قطب اقتصادی منطقه در سال‌های آتی در این خصوص حرف‌های بیشتر برای گفتن خواهد داشت. 

شریفی، با قدردانی از زحمات بخشدار سابق مهربان و شهردار سابق مهربان در فراهم کردن بسترهای لازم برای توسعه و پیشرفت شهر مهربان اظهار امیدواری کرد شهرداری مهربان با همکاری بیشتر بخش خصوصی بتواند پروژه‌های زیربنایی و ماندگار دیگری در شهر مهربان اجرا کند.

شهردار مهربان، حمایت‌های فرماندار شهرستان سراب و راهنمایی‌های امام جمعه مهربان در کنار همکاری بخشدار مهربان و اعضای شورای اداری بخش در اجرای پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری مهربان را مایه دلگرمی خادمان و مجموعه پرسنل زحمتکش شهرداری مهربان در ارائه خدمات شایسته‌تر به همشهریان بسیار موثر دانست.

وی، از همراهی و حمایت‌های بی‌شائبه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مهربان در پیشبرد طرح‌ها، پروژه‌های عمرانی همچنین ارائه خدمات شایسته به مردم قدردانی کرد.

شریفی، از کشاورزان مهربان به خاطر اهدای زمین همچنین برادران نصیری به خاطر سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه آرامستان وادی رحمت قدردانی کرد و افزود: بزرگواری کشاورزان و همت بلند برادران نصیری در کنار تلاش شهردار سابق، مجموعه شهرداری و شوراهای اسلامی شهر مهربان دوره سوم، شهر مهربان را برای همیشه از یک دغدغه همیشگی در داشتن آرامستان بزرگ و مجهز بی‌نیاز کرده است.

انتهای پیام/60001‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول