اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کرد

اجرای طرح آموزش، تولید، بازاریابی و فروش در کشور

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: طرح الگویی آموزش، تولید، بازاریابی و فروش در 180 نقطه پایلوت در سراسر کشور در حال اجرا است.

اجرای طرح آموزش، تولید، بازاریابی و فروش در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کوروش پرند در مراسم ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناطق محروم شهداد و گلباف از اجرای طرح الگویی آموزش، تولید، بازاریابی و فروش در سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه کشور ما بیان داشت: در مسئله اشتغال مؤلفه‌های زیادی وجود دارند، اما کلید اصلی اشتغال پایدار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی است.

معاون وزیر کار با تشریح الگوی آموزش، تولید، بازاریابی و فروش که در حال اجرا در 180 نقطه پایلوت در سراسر کشور است، گفت: در این طرح الگویی تعاونی‌هایی از کارآموزان تشکیل شده و تعاونی پشتیبان مواد اولیه، آموزش، نظارت و فروش محصول نهایی را بر عهده می‌گیرد.

پرند این طرح را مدل بهینه شده مشاغل خانگی و بر اساس قابلیت‌های مناطق مختلف کشور دانست و تصریح کرد: باید از استعدادهای مناطق به عنوان فرصت استفاده کرد و حرفه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان در قالب این طرح مورد استفاده قرار گیرد.

در این مراسم تجهیز و ارتقای فعالیت نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای مناطق محروم شهداد و گلباف با بیش از 19 رشته آموزشی مورد بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مسئولان استانی و محلی قرار گرفت.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول