اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سما واحد تاکستان خبر داد

برتری سما تاکستان در مسابقات قرآنی طرح قدس

معاون دانشگاه سما واحد تاکستان از کسب رتبه نخست دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای تاکستان در مسابقات سراسری قرآنی طرح قدس خبر داد.

برتری سما تاکستان در مسابقات قرآنی طرح قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان خسرو مهرعلیان بعد از ظهر امروز در مراسم استقبال از دانشجویان از کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی سراسری طرح قدس توسط دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای تاکستان که به میزبانی سمای واحد اردبیل برگزار شد، خبر داد.

وی درباره این مسابقات اظهار داشت: مسابقات طرح قدس که به صورت کشوری برگزار می‌شود، فعالیت‌های انجام پذیرفته قرآنی توسط آموزشکده‌های سراسر کشور را مورد بررسی قرار داده و هر آموزشکده‌ای که تمامی شاخص‌ها را به نحو مطلوب انجام داده باشد، می‌تواند در این مسابقه موفقیت حاصل کند.

معاون دانشگاه سما واحد تاکستان در ادامه بیان داشت: از آنجا که یکی از سیاست‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان توجه ویژه به انجام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی است، برنامه‌ریزی مدونی در سال تحصیلی 92-91 توسط مسئولان اجرایی دانشکده در این خصوص تدوین و با عملیاتی شدن آنها توانستیم مقام اول فعالیت‌های قرآنی را در طرح قدس به دست آوریم.

وی افزود: علاوه بر کسب مقام اول تیمی در این مسابقات، سمای واحد تاکستان توانست در بخش مسابقات ترتیل خواهران مقام سوم را توسط زهرا افشار به ارمغان بیاورد.

مهرعلیان در ادامه به دیگر فعالیت‌های قرآنی انجام شده در سما اشاره و خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های قرآنی دانشکده سمای واحد تاکستان می‌توان به شرکت در طرح قرآنی (ملی 1447) که توسط شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با محوریت حفظ جزء 29 قرآن کریم برگزار می‌شود اشاره کرد.

مهرعلیان در پایان به دلایل کسب این موفقیت ارزشمند و معنوی اشاره و بیان داشت: کسب این رتبه و موفقیت‌های عدیده در امور قرآنی از الطاف بیکران خداوند متعال است که نصیب ما شده و امیدوارم بتوانیم در این راه ثابت قدم بوده و در سال‌های آتی پرتلاش و فعال‌تر حرکت کنیم.

انتهای پیام/2667/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول