اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

ابعاد گسترده دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان نماد ایستادگی مردم ایران در برابر سطله گران در تاریخ به ثبت رسیده و باید ابعاد آن برای نسل جوان تبیین شود.

ابعاد گسترده دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمید مرادی ظهر امروز در نشست ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس شهرستان شهرضا اظهار داشت: بکارگیری ابزارهای فرهنگی و اجتماعی در راستای آگاه سازی نسل‌های کنونی از ابعاد پیچیده دوران دفاع مقدس باید از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان امر باشد و در این زمینه از تمامی ایده‌های خلاقانه و تجربه‌های اقشار مختلف به شکل شایسته استفاده شود.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس به عنوان یک نماد بزرگ و شکوه‌مند از ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر سلطه طلبان و زورگویان غربی و شرقی برای همیشه ایام در تاریخ جاوادنه شده و انتقال این تفکرات متعالی به نسل‌های جوان به عنوان یک راهکار سازنده در جهت رشد و تعالی کشور باید در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی به عنوان یک نبرد نابرابر در طول تاریخ بشر به ثبت رسیده، افزود: در جریان هشت سال دفاع مقدس تمامی مستکبران غرب و شرق با حمایت‌های تسلیحاتی و مالی خود از رژیم صدام به تشدید جنگ کمک می‌کردند، اما حمایت‌های الهی زمینه ذلت و خواری دشمنان ایران اسلامی را مهیا کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان شهرضا با محوریت اجرایی ناحیه مقاومت سپاه برگزار می‌شود، اذعان داشت: بر همین اساس بیش از 150 برنامه متنوع و سازنده در جهت گرامیداشت دوران مقاومت و افتخارآفرینی ملت ایران در شهرضا تدوین شده که انتظار داریم با تعامل و همکاری مسئولان امر شاهد تحقق این مهم باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه اجرای مراسم رژه نیروهای مسلح در سطح پنج شهر استان اصفهان برگزار می‌شود، متذکر شد: بر همین اساس تمام یگان‌های نظامی شهرضا در روز 31 شهریور در قالب یک مراسم با شکوه و با حضور چشمگیر عموم مردم به اجرای رژه می‌پردازند.

انتهای پیام/63011/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول