اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی رضوانشهر:

زیرسایه خورشید جلوی انحرافات جامعه را می‌گیرد

رئیس تبلیغات اسلامی رضوانشهر گفت: مناسبت‌های مذهبی در دهه کرامت از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید جلوی انحرافات جامعه را می‌گیرند.

زیرسایه خورشید جلوی انحرافات جامعه را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حجت‌الاسلام نادر یوسفی‌مطلق بعد از ظهر امروز در ستاد ششمین جشن‏های زیر سایه خورشید با اشاره به سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)، اظهار کرد: استفاده از سیره و سبک زندگی رضوی موجب داشتن جامعه‌ای سالم می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید معرفت خود را نسبت به امام رضا (ع) افزایش دهد، افزود: امام رضا (ع) بسیار امام رئوف و مهربان است.

این مسئول، با تصریح بر اینکه امام رضا (ع) خط حق و باطل بوده و کسی که به آن امام همام متوسل شود گمراه نمی‌شود، گفت: امام رضا (ع) پناه مردم ایران بوده و با حضور خدام در شهرستان‌های مختلف دوستداران آن حضرت با توسل به بارگاه مطهرش هدایت می‌شوند.

وی، امام رضا (ع) را از عالمان بزرگ اهل بیت (ع) خواند و تصریح کرد: صفات و کرامات امام رضا (ع) زبانزد همگان است.

یوسفی‌مطلق، اضافه کرد: امام رضا (ع) حتی در کلام بزرگان اهل تسنن با فضائلی ویژه و کرامت والا معرفی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی رضوانشهر، سیره امامان معصوم(ع) را تبلور صفات ایمان، اخلاق، اخلاص، شجاعت، تواضع، شرح صدر، ساده‌زیستی، پاکی و عفاف، باور و یقین، استقامت و صبر، شکرگزاری، مبارزه با فساد و انحراف، عدالت‌خواهی و تقوا، حسن خلق و مبارزه با بدعت‌ها دانست.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) همواره نسبت به ظلم و استبداد حاکمان ظالم روشنگری می‌کرد و با تمام وجود و توان برای حفظ و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و اندیشه‌های تشیع تلاش داشت.

یوسفی‌مطلق، تعمیق فرهنگ اسلامی را از جمله اهداف برنامه‌های دهه کرامت ذکر کرد و متذکر شد: با توجه به جایگاه اهل بیت نزد شیعیان، ترویج و نهادینه‌ کردن ارزش‌های موجود در سنت معصومین به ویژه سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از اولویت‌های برنامه‌های دهه کرامت است.

به گفته وی، امروزه دهه کرامت به عنوان یک رویداد مهم مذهبی و دینی جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرده است. این مسئول برگزاری مناسبت‌های مذهبی در دهه کرامت از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید را مانعی در مقابل انحرافات جامعه خواند و خاطرنشان کرد: این جشن‌ها باید با عمق و درک زیادی برگزار شوند.

انتهای پیام/84002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول