اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره زیرسایه خورشید استان بوشهر:

پرچم سبز رضوی در پارس جنوبی به اهتزاز در می‌آید

دبیر جشنواره زیرسایه خورشید استان بوشهر گفت: با حضور خدام رضوی پرچم سبز رضوی بر بلندای منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی عسلویه استان بوشهر به اهتزار در می‌آید.

پرچم سبز رضوی در پارس جنوبی به اهتزاز در می‌آید

اکبر قائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس دردشتی گفت: ششمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید از امروز با استقبال گرم مردم از خادمین حرم مطهر رضوی در فرودگاه بوشهر آغاز می‌شود.

دبیر کانون افق سبز و دبیر جشنواره زیرسایه خورشید استان بوشهر افزود: استقبال مدیران در فرودگاه بوشهر، حضور در استانداری، دیدار با حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، دیدار با علما، دیدار با کارکنان پدافند ارتش، دیدار با کارکنان سپاه و پدافند، عیادت از بیماران در بیمارستان سلمان فارسی را قسمتی از برنامه‌های خادمین حرم مطهر رضوی در استان عنوان کرد. 

وی خاطرنشان کرد: بازدید از بیمارستان اهرم، حضور در جشن مردمی زیر سایه خورشید در دلوار سرزمین شهید رئیسعلی دلواری، حضور در بین کودکان بی سرپرست، حضور در نماز جمعه برازجان، بازدید از بیمارستان سوانح و سوختگی استان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از برنامه خدام رضوی است.

قائدی یادآورشد: این خدام حرم مطهررضوی ضمن دیدار با مردم زلزله‌زده شنبه و طسوج در شهرستان دشتی از منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی نیز بازدید و پرچم حرم مطهر آستان قدس رضوی در بلندترین نقطه منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی عسلویه که قطب انرژی ایران است برافراشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: خدام رضوی به تمام شهرستان‌های استان بوشهر سفر خواهند کرد و در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید حضور خواهند کرد.

قایدی افزود: امسال به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) خادمان آستان قدس رضوی به همراه حمل پرچم آن آستان مقدس در استان بوشهر حضور خواهند یافت و به تبع آن برنامه‌ریزی شده با حضور در دهکده قرآنی کشور در جشن مردمی زیر سایه خورشید حضور یابند.

دبیر کانون افق سبز استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال چهار خادم به همراه یک نفر روحانی، یک نفر سر تیم از 20 شهریور ماه در استان حضور می‌یابند و بیش از 50 برنامه برای حضور آنان تدارک دیده شده است.

چند سالی است که شاهد حضور پرخیر و برکت خادمین حرم مطهر رضوی به اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران هستیم و همزمان با آغاز دهه کرامت مردم استان بوشهر برای شرکت در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید لحظه شماری می‌کنند.

خدام رضوی بعد از ظهر روز چهارشنبه هفته جاری از فرودگاه بوشهر به این استان دارالحماسه سفر خواهند کرد و با حضور خدام سراسر استان بوشهر بوی عطر معطر رضوی را به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/66001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول