اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین:

نظم میان پرسنل موجب کاهش رفتارهای آسیب‌زا در زندان می‌شود

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین با اشاره به نقش نظم و انضباط در ارتقای نظام زندانبانی گفت: نظم و انضباط در میان پرسنل یگان حفاظت و سربازان وظیفه، موجب کاهش رفتارهای آسیب‌زا در زندان می‌شود.

نظم میان پرسنل موجب کاهش رفتارهای آسیب‌زا در زندان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، مهدی همایون مجد اظهار کرد: توانمندسازی پرسنل موجب افزایش ضریب امنیتی و انتظامی در زندان‌ها می‌شود.

وی افزود: به منظور توانمندسازی پرسنل، دوره‌های آموزشی تخصصی در همه یگان‌های حفاظت زندان‌های استان برگزار می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین اضافه کرد: این آموزش‌ها در حوزه‌های امنیتی، انتظامی، ارتقای سطح آگاهی، افزایش بینش اخلاقی و تربیتی و ارتقای سطح شناختی پرسنل از محیط خدمتی و خطرات پیرامونی برگزار می‌شود.

مجد به نقش نظم و انضباط در ارتقای نظام زندانبانی اشاره کرد و گفت: نظم و انضباط در میان پرسنل یگان حفاظت و سربازان وظیفه، موجب کاهش رفتارهای آسیب‌زا در زندان می‌شود.

وی تصریح کرد: با استفاده از پرسنل دارای سطح تحصیلات و دانش بالا و مجرب به این مهم دست یافته و سربازان وظیفه نیز زیرپوشش برنامه‌های آموزشی قرار می‌گیرند.

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین متذکر شد: یگان حفاظت بازوی امنیتی زندان‌هاست و نباید تحت هیچ شرایطی از وظایف و مسئولیت‌های آن عدول کرد.

مجد ادامه داد: با همکاری و مساعدت مدیرکل زندان‌های استان، تجهیزات امنیتی و انتظامی به‌روز شده و در همه واحدهای یگان مستقر می‌شود.

وی همچنین به جذب سربازان وظیفه به صورت بومی خبر داد و گفت: با این اقدام مشمولان وظیفه بومی می‌توانند با در دست داشتن دفترچه خدمت به واحد اداری یگان حفاظت مراجعه کرده تا نسبت به جذب آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/77002/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول