اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب طبس مطرح کرد

زندان طبس جزو زندان‌های نمونه کشور / بخشنامه عفو عید فطر در حال اجراست

دادستان عمومی و انقلاب طبس گفت: با توجه به بازدیدهای متعددی که از زندان‌های مختلف داشته‌ام؛ زندان طبس از نظر برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اصلاحی ـ تربیتی جزو زندان‌های نمونه کشور است.

زندان طبس جزو زندان‌های نمونه کشور / بخشنامه عفو عید فطر در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی اداره زندان شهرستان طبس، عبدالجواد پارسافر در جلسه شورای طبقه‌بندی زندان طبس اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای متعددی که از زندان‌های مختلف داشته‌ام؛ زندان طبس از نظر برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اصلاحی ـ تربیتی جزو زندان‌های نمونه کشور است.

وی ضمن تقدیر از محمدرضا حمامی شهری، رئیس اداره زندان شهرستان طبس افزود: مهم‎ترین مشکل زندان طبس، کمبود فضای فیزیکی و واقع شدن آن در مجاورت منازل مسکونی و مراکز آموزشی است که البته برای انتقال زندان طبس به خارج از شهر برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب طبس و قاضی ناظر زندان طبس در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بر اساس سیاست‌های کلی دستگاه قضایی، سعی می‌شود تا در مناسبت‌های مختلف، رأفت اسلامی شامل حال زندانیان و خانواده آنان شود که در همین راستا بخشنامه عفو مربوط به عید سعید فطر در حال اجرا است که با این بخشنامه تاکنون تعدادی از زندانیان زندان طبس واجد شرایط آزاد شده‌اند و یا حبس و جزای نقدی آنان تقلیل یافته است.

وی عنوان کرد: یکی از مناسب‌ترین راه‌های تحکیم بنیان خانواده‌های زندانیان، برقراری ارتباط زندانی با کانون گرم خانواده از طریق اعطای مرخصی به زندانی است که بر همین اساس در طول هفته به زندانیان واجد شرایط رأی باز با تصویب شورای طبقه‌بندی زندان مرخصی اعطا می‌شود و علاوه بر این مرخصی‌هایی که به‌مناسبت نوروز و ماه رمضان نیز از سوی قوه قضائیه اعلام می‌شود، طبق بخشنامه‌های مربوطه در مورد زندانیان طبس هم اعمال می‌شود.

انتهای پیام/90001/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول