اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری پیشنهاد داد

ایجاد بازارچه، رستوران و استراحتگاه در کنار زندان‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری فروش زمین‌های زندان‌های داخل شهر و انتقال آن به بیرون از شهر را تنها راه گذر از مشکلات به وجود آمده در خصوص ظرفیت زندان‌ها دانست و ایجاد بازارچه، رستوران و استراحتگاه در کنار زندان‌ها را پیشنهاد داد.

ایجاد بازارچه، رستوران و استراحتگاه در کنار زندان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با معاون اول قوه قضائیه عدالت را از شاخصه‌های اصلی یک قاضی برشمرد و افزود: قاضی باید پناه مردم باشد، لذا رفتار وی در دادگاه باید بیطرفانه و از روی انصاف باشد.

وی در مورد ساماندهی امور زندان‌ها تاکید کرد و گفت: بسیاری از افرادی که در زندان‌ها به سر می‌برند، مجرم نیستند و غیر عمد در زندان افتاده‌اند، حتی خانواده افراد مجرم هم گناهی ندارند که بخواهند برای ملاقات نزدیکان خود شرایط نامناسب زندان‌ها را تحمل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پس از گذشت سال‌ها و گسترش شهرها، ساختمان زندان‌ها وارد محدوده شهری شده و برای گسترش آنها با کمبود فضا و گرانی قیمت زمین‌های همجوار مواجه می‌شوند.

وی فروش زمین‌های زندان‌های داخل شهر و انتقال آن به بیرون از شهر را تنها راه گذر از مشکلات به وجود آمده در خصوص ظرفیت زندان‌ها دانست و ایجاد بازارچه، رستوران و استراحتگاه در کنار زندان‌ها را برای رفاه حال ملاقات کنندگان پیشنهاد داد و گفت: در راه اندازی این مراکز می‌توان از ظرفیت‌های زندانیان استفاده و محل درآمدی برای زندان باشد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، معاون اول رئیس قوه قضائیه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در سیستم قضائی استان اصفهان خاطرنشان کرد: توجه و توکل به خدا برای همه انسان‌ها ضروری است، لیکن مجموعه قضایی چون برای جان و مال و ناموس مردم تصمیم می‌گیرند، باید بیش از دیگران ورع داشته و به خدا توجه کنند.

وی از همت و حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مرتفع شدن مشکل زندان استان تقدیر کرد و گفت: سیستم قضائی همواره به راهنمایی‌ها و ارشادات علمایی چون شما نیازمند است.

رئیسی که برای انجام مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان به اصفهان سفر کرده ضمن تقدیر از خدمات ارزنده غلامرضا انصاری رئیس کل سابق دادگستری، احمد خسروی را به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان اصفهان معرفی کرد.

انتهای پیام/2301/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول