اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان میراث فرهنگی استان اصفهان:

30 پروژه میراث فرهنگی اصفهان با سرمایه‌گذاری خصوصی انجام شده است

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان گفت: در طی چهار سال گذشته تا کنون 30 پروژه میراث فرهنگی اصفهان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونق گرفته است.

30 پروژه میراث فرهنگی اصفهان با سرمایه‌گذاری خصوصی انجام شده است

احمدرضا مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اصفهان صورت گرفته است، اظهار داشت: در چهار سال گذشته 30 پروژه میراث فرهنگی شامل خانه‌های تاریخی، کاروان‌سرا‌ها، قلعهها با سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی رونق گرفته است.

وی افزود: از 90 منطقه مصوب گردشگری 20 منطقه نمونه گردشگری مورد هدف قرار گرفته است که پنج  مورد به بهره‌برداری رسیده‌ است.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین پنج هزار طرح و ظرفیت هتل‌ حتی هتل چهار ستاره در طول چهار سال گذشته در اصفهان انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: چنین توجهی به گردشگری و میراث فرهنگی اصفهان در طی این چهار سال بی‌نظیر بوده، چنانکه به برخی از نقاطی که هیچ توجهی نشده اکنون حمایت‌های قابل توجهی شده است.

مولایی گفت: 20 روستای مورد هدف گردشگری ما در حال تجهیز به هتل هستند، چنانکه حتی روستایی که شاید پنج خانوار بیشتر نداشته باشد اکنون هتل دارد، چرا که مورد هدف گردشگری است.

وی در پایان اذعان داشت: منطقه نمونه گردشگری سمیرم که یک منطقه بزرگ گردشگری بی‌نظیر است، در حال آماده زیر ساختی است و امید می‌رود که این منطقه به جذب گردشگران اضافه کند.

انتهای پیاام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول