اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد

اختصاص 11 درصد اعتبارات میراث فرهنگی خوزستان به شوشتر

معاون اداره کل میراث فرهنگی خوزستان از اختصاص 11 درصدی اعتبارات خوزستان به شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: اعتبارات میراث فرهنگی در سال‌جاری با جهش مواجه شده است.

اختصاص 11 درصد اعتبارات میراث فرهنگی خوزستان به شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید حکمت موسوی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شوشتر اظهار کرد: در سال‌جاری تا کنون 11.2 درصد اعتبارات میراث فرهنگی خوزستان به شهرستان شوشتر اختصاص یافته است و این مهم نشان از توجه ویژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به ویژه شخص مدیر کل در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات در میراث فرهنگی خوزستان دچار جهش شده است، افزود: اعتبارات در بخش میراث فرهنگی با جهش بسیار زیادی مواجه شده است و به این دلیل می‌کوشیم تا در راستای جذب این اعتبارات گام‌های بلندی برداریم.

موسوی با تاکید بر اینکه بخش زیادی از اعتبارات در نظر گرفته شده به بخش میراث فرهنگی اختصاص یافته، خاطر نشان کرد: در بخش میراث فرهنگی با کمبودهای زیادی مواجه هستیم و به این دلیل بیش از 90 درصد اعتبارات در استان خوزستان به این بخش اختصاص یافته است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: از فرماندار شوشتر برای احترام به پیشنهادهای اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در تعریف پروژه در شوشتر تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم که در پروژه‌های این اداره کل هیچ تغییری اعمال نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سال قبل فرمانداری شوشتر به دلیل آنچه وی ناتوانی مجموعه میراث فرهنگی با مدیریت سابق این اداره کل برای جذب اعتبارات عنوان کرد همه اعتبارات این دستگاه را در کمیته برنامه‌ریزی حذف کرد.

انتهای پیام/72006/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول