اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان تاکید کرد

تکریم جایگاه نویسندگان حوزه میراث فرهنگی خوزستان

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان بر تکریم جایگاه نویسندگان حوزه میراث فرهنگی در استان تاکید کرد و گفت: باید در این باره برنامه‌ریزی جامعی انجام شود.

تکریم جایگاه نویسندگان حوزه میراث فرهنگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، افشین حیدری صبح امروز در دیدار با نویسنده برجسته حوزه میراث فرهنگی و پژوهشگر در مسائل تاریخی شهرستان اهواز «محمدحسن هدایت اهوازی» با همراهی جمعی از دوستداران میراث فرهنگی اظهار کرد: تکریم نویسندگان حوزه میراث فرهنگی باید در صدر برنامه‌های تدوین شده حوزه میراث فرهنگی خوزستان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه نویسندگان حوزه میراث فرهنگی تدوین کنندگان فرهنگ هستند، افزود: تدوین کنندگان و تولید کنندگان کالاهای فرهنگی برای استفاده عموم در جامعه را باید قدر شناسی کرد و جایگاه رفیع این افراد را پاس داشت تا تولیدات فاخر در این زمینه رونق بیشتری گرفته و نویسندگان در این عرصه با جدیت بیشتری به تلاش بپردازند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید از نویسندگان و پژوهشگران در این حوزه حمایت بیشتری شود، گفت: از همه توان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم گامی در راستای حمایت از نویسندگان حوزه میراث فرهنگی برداریم.

وی تاکید کرد: حفاظت از آثار چاپ شده و ایجاد بانک کتاب در این زمینه بسیار اهمیت دارد و باید مکانی در راستای نگهداری این گنجینه‌های تدوین شده در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/72006/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول