اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

مدارس کوهبنان جایگاه ویژه‌ علمی در استان کرمان دارند

فرماندار کوهبنان گفت: سطح علمی مدارس شهرستان کوهبنان از جایگاه ویژه‌ای در استان کرمان برخوردار است.

مدارس کوهبنان جایگاه ویژه‌ علمی در استان کرمان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: سطح علمی مدارس شهرستان کوهبنان در استان کرمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که آموزش و پرورش کوهبنان توانسته در گذشته، بزرگان حوزوی و دانشگاهی زیادی را تربیت کند که امروزه در جای جای کشور منشأ خدمات هستند.

وی افزود: تمام دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید در مراکز آموزشی به گونه‌ای عمل کنند تا افرادی صاحب‌نظر و ارزشمند را پرورش دهند و در این راستا دانش‌آموزان را در زمینه‌ای که استعداد دارند، هدایت و از آنان در حد توان و استعدادشان توقع داشته باشند.

متقی بر تشکیل شورای مشاوران در آموزش و پرورش، گسترش رشته‌های فنی مدارس، خرید تولیدات و صنایع دستی دانش‌آموزان و راه‌اندازی غرفه ویژه فروش این محصولات، احیای مناسبت‌های ملی و مذهبی و استفاده بهینه از این مناسبت‌ها در راستای کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان تأکید کرد.

وی گفت: جنگ برای کشور ما یک نعمت و برای جوانان یک مکتب و دانشگاه بود که عده‌ای در آن سربلند شدند و با موفقیت مسیر را طی کردند، پس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا رزمندگان و راویان دوران دفاع مقدس با حضور در مراسم آغاز مدارس گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان را بیان کنند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: دانش‌آموزان و جوانان برومند ایران اسلامی با لبیک به فرمان رهبر و مقتدای خویش داوطلبانه خود را به جبهه‌ها رساندند تا از کیان و شرف این مرز و بوم دفاع کنند به گونه‌ای که دانش‌آموز 12 ساله کوهبنانی در دوران دفاع مقدس احساس تکلیف کرد و با رها کردن کلاس درس خود به صف مبارزان و رزمندگان پیوست و در نهایت در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسید.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس، برگزاری مسابقات نقاشی، شعر و مقاله‌نویسی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، برگزاری زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از ویژه‌های برنامه‌های دانش‌آموزی در هفته دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/80012/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول