اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا خبر داد

اسکان 4 هزار مسافر تابستانی در مدارس نکا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا از اسکان حدود 4 هزار مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی تابستانی در مدارس شهرستان نکا خبر داد.

اسکان 4 هزار مسافر تابستانی در مدارس نکا

اصغر کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: از آغاز فصل تابستان و با موج دوم سفرهای تابستانه در شهریور، حدود 4 هزار نفر در شهرستان نکا اسکان داده شدند که از میزان اسکان مناسبی برخوردار بوده است.

وی بیان داشت: این تعداد از مسافران شامل 792 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی بودند که 781 خانوار فرهنگی و 11 خانوار غیرفرهنگی در مدارس مختلف نکا اسکان یافتند.

کارگر ادامه داد: مسئولان مربوطه در ستاد مرکزی اسکان موقت فرهنگیان با ارائه امکانات و خدمات رفاهی مطلوب و معرفی جاذبه‌های گردشگری به مسافران تلاش کردند تا بتوانند رضایت آنان را کسب کنند، به طوری که آنان برای سفر کردن یک بار دیگر شهر نکا را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: در تابستان امسال هشت مدرسه با کیفیت‌های مختلف الف، ب و ج در اختیار مسافران قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش نکا ادامه داد: این کلاس‌ها از امکانات بیشتری مانند وسایل سرمایشی و گرمایشی، یخچال، پتو، تختخواب و تلویزیون و... برخوردار بودند و مسافران از این امکانات رضایت مطلوبی داشتند.

کارگر با اشاره به روزهای پایانی سفر در تابستان و کاهش مراجعه مسافران به ستاد اسکان یادآور شد: در حال حاضر  دو مدرسه امام خمینی و شهید اشجعی برای اسکان مسافران مهیا است.

وی گفت: با توجه به خدماتی که مجموعه آموزش و پرورش در چند سال اخیر با استفاده از ظرفیت مدارس خود به مسافران ارائه کرده، این موضوع مورد استقبال مسافران قرار گرفته و شاهد اسکان مناسب مسافران در مدارس و اردوگاه این شهرستان بوده‌‌ایم.

کارگر اذعان داشت: مسافران در این ایام می‌توانستند از جاذبه‌های توریستی شهرستان نکا چون ساحل دریا، جنگل‌های انبوه و پر از چشمه‌سارها، چشمه آب معدنی قرمرض، جنگل‌های کوهسارکنده، اماکن وبقاع متبرکه و امامزادگان و ... دیدن و استفاده کنند.

انتهای پیام/86002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول