اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری:

سرویس مدارس شهرستان ساری ساماندهی شد

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری گفت: سرویس مدارس شهرستان ساری ساماندهی شد.

سرویس مدارس شهرستان ساری ساماندهی شد

اردلان فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: سرویس‌های مدارس به عنوان مدارس سیار به حساب می‌آیند و باید نسبت به ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان توجه بیشتری نشان دهیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری بیان کرد: سرویس های مدارس باید شاخصه های کد و ظاهر و کیفیت مناسب را برخودار باشند و باید تمام جوانب و شاخص‌ها را نیز رعایت کنند.

فریدونی با اشاره به اینکه جلسات مختلفی با احمد گوران، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ساری داشتیم، افزود: رانندگان سرویس‌های مدارس ملزم به گرفتن کارت سلامت و گذراندن کلاس‌های آموزشی هستند.

وی، خودروهایی که در سال جاری به عنوان سرویس مدارس به خانواده ها معرفی شدند را خودروهای ون، تاکسی و خودروی شخصی عنوان کرد و بیان داشت: خودروها را به وسیله نصب برچسب سرویس مدارس بر روی شیشه و نصب تابلو آبی بر روی سقف این سرویس‌ها می‌توان شناخت.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری با  اشاره به اینکه تمامی سرویس‌های مدارس شهرستان ساری ساماندهی شد، تأکید کرد: گزینش تاکسی سرویس‌های مدارس بسیار با دقت انجام شده است و در صورتی که هرگونه تخلفی در رانندگان تاکسی دیده شود در اولین فرصت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می شود.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول