اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور قرآنی وزیر آموزش‌ و‌ پرورش خبر داد

حل و فصل تمام نواقص و مشکلات مدارس قرآنی

مشاور قرآنی وزیر آموزش‌ و‌ پرورش گفت: تلاش می‌کنیم تا تمام نواقص و مشکلات مدارس قرآنی حل و فصل شود.

حل و فصل تمام نواقص و مشکلات مدارس قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی روسای ادارات، کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات کل آموزش‌ و‌ پرورش اظهار داشت: این همایش که با بحث سبک زندگی و مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر قرآن و عترت آغاز به فعالیت کرده اکنون مهم‌ترین محوریت خود را توجه به ائمه اطهار و شهدا قرار داده است.

وی افزود: در مدت زمان همایش و در سال‌های گذشته توانستیم بوستان ولایت را آماده پذیرش بذر‌هایی خدایی و انقلابی کنیم و ایجاد چنین محصولاتی نیازمند باغبانی ماهر و زبده است.

بنیادی با بیان این نکته که این بوستان مدارس قرآنی و بذر‌های آن تربیت دانش‌آموزان قرآنی با آموزش مربیان متخصص است، ادامه داد: در مدت زمان باقی‌مانده تلاش کنیم تا تمام نواقصات و مشکلات مدارس قرآنی حل و فصل شود.

مدیرکل نماز، قرآن و عترت با بیان این نکته که توسعه قرائت و حفظ قرآن، برگزاری مسابقات مرتبط، آموزش مداحی مستند در کنار آموزش اذان از نکاتی است که باید مد‌نظر باشد، تصریح کرد: بخش عترت نیز همانند قرآن باید قانون گذاری شود.

وی به طرح نسیم هدایت اشاره کرد و گفت: کتاب نسیم هدایت به منظور هدایت دانش آموزان در راستای نماز، قرآن و عترت منتشر شده است.

بنیادی ادامه داد: نسیم هدایت که جامع‌ترین کتاب میان برنامه‌ای بود به عنوان بهترین کار و فعالیت اداره نماز، قرآن و عترت قرار گرفت.

جهش قرآنی در فعالیت‌های بخش نماز، قرآن و عترت در سال تحصیلی جدید

مشاور قرآنی وزیر آموزش ‌و‌ پرورش با بیان این مطلب که در سال تحصیلی 93- 92 باید در بخش قرآن، عترت و نماز جهش مضاعفی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر پنج هزار دانش‌آموز قرآنی جذب آموزش‌ و‌ پرورش شود این دانش‌آموزان می‌توانند برنامه‌ پنج ساله آینده ایران اسلامی را به پیش برند. 

وی ادامه داد: در راستای ارتقای سطح اجرای برنامه‌های نماز، قرآن و عترت وزارت آموزش‌ و‌ پرورش از استان‌ها خواستاریم که دانش آموزان و قاریان را جذب ادارات آموزش‌ و‌ پرورش کنند.

بنیادی در پایان به عملکرد استان آذربایجان غربی در جذب دانش‌آموزان قرآنی اشاره کرد و گفت: اداره کل آموزش ‌و ‌پرورش این استان با تلاش‌های مضاعف مسئولان اجرایی توانسته است پنج هزار قاری را جذب آموزش و پرورش کند.

انتهای پیام/61009/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول