اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرتیم خدام حرم رضوی در استان بوشهر:

حضور خدام رضوی در 22 استان کشور در طرح زیر سایه خورشید

سرتیم خدام حرم رضوی در استان بوشهر گفت: امسال خدام رضوی به نمایندگی از 25 هزار خادم امام رضا(ع) در برنامه زیر سایه خورشید در 22 استان کشور حضور یافتند.

حضور خدام رضوی در 22 استان کشور در طرح زیر سایه خورشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم شجاعی امشب در نشست با استاندار بوشهر، با اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌‌های مذهبی و فرهنگی دهه کرامت بر آحاد جامعه، بیان داشت: برنامه‌های این دهه باید به گونه‌ای طراحی و برگزار شود که موجب ارتقای سطح معرفت، شناخت و بینش دینی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به ائمه اطهار(ع) شود.

وی با بیان اینکه 6 سال است این برنامه در کشور اجرا می‌شود گفت: در دهه کرامت امسال خدام رضوی به نمایندگی از 25 هزار خادم حرم رضوی در 120 شهر کشور در 22 استان خدام رضوی در برنامه زیر سایه خورشید حضور دارند.

شجاعی تاکید کرد: علاوه بر آن خدام رضوی در 6 کشور خارجی امسال برنامه ‌زیر سایه خورشید را برگزار می‌کنند.

استاندار بوشهر هم با اشاره به اهمیت ایام این دهه گفت: وجود مقدس امام ‏رضا(ع) یک شفافیت و بصیرت خاصی به زندگی سیاسی و اجتماعی مردم وارد کرده است به‏گونه‏ای که نه تنها در داخل کشور بلکه خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز علاقه‌مندان و مشتاقان زیادی دارد.

فریدون حسنوند با اشاره به برکات وجود دو گلدسته عزیز در ایران اسلامی گفت:حضرت امام رضا(ع) و خواهرش حضرت معصومه(س) دو گلدسته‌ای هستند که خداوند به ملت ایران عطا کرده و نقطه اتکا و ثبات کشور و نقطه اتصال به ولایت این دو بزرگوار هستند.

حسنوند تاکید کرد: وجود این دو گلدسته گران‌بها، کشورمان را از گزند بسیاری از دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان اسلام مصون نگه داشته است به گونه‌ای که در طول 100 سال اخیر از هر سو که به کشور دست‌درازی شد، نه تنها کشورمان تجزیه نشد بلکه هر روز بر عزت و اقتدار آن افزوده شد.

وی  تصریح کرد: قبل از انقلاب نیز این کشور به واسطه وجود دو گلدسته حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) از تهاجم دشمنان  مصون بود و ابرمردی مانند رئیسعلی دلواری با فتوا گرفتن از مجتهدین مقابل تجاوزگران مردانه ایستاد و عزت دیگری برای کشور آفرید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز با تبریک دهه کرامت و با بیان اینکه دهه کرامت با فعالیت‏های عظیم اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ رضوی و آشکار شدن شخصیت امام‏ رضا(ع) در ابعاد مختلف زندگی ایشان است، افزود: این دهه با ترویج بیشتر جوانان به سوی فرهنگ رضوی روح جامعه را با نشاط معنوی همراه می‌کند.

محمد حسین زارع تصریح کرد: سه سال از برگزاری برنامه زیر سایه خورشید در استان می‌گذرد ولی هر سال اشتیاق و شور مردم برای شرکت دراین برنامه بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/66006/غ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول