اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان:

جشن زیر سایه خورشید باعث توسعه حرم امام رضا (ع) در کشور شده است

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان بازخورد برگزاری این جشن ملی را بسیار اثرگذار خواند و گفت: آستان قدس رضوی پنج سال متوالی این جشن را برگزار کرده که بزرگترین بازخورد این جشن توسعه حرم امام رضا (ع) در سراسر کشور بوده است.

جشن زیر سایه خورشید باعث توسعه حرم امام رضا (ع) در کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسام بنی‎فاطمه صبح امروز در جمع هیئت مذهبی شهرستان گرگان اظهار داشت: جشن زیر سایه خورشید از جمله برنامه‎های فرهنگی و مذهبی است که علاقمندی مردم به آن در حد انتظار است مخصوصا زمانی که پرچم ملکوتی بارگاه امام رضا (ع) در سراسر کشور به اهتزاز درمی‎آید و جملگی به قرائت صلوات خاصه آنحضرت می‎پردازند.

وی برگزاری برنامه‎های علمی و طب‎الرضا را از نقاط قوت این جشن خواند و افزود: در این جشن سعی کردیم فقط فضای احساسی حاکم نشود بلکه در کنار شور به ارتقاء شعور معرفتی مردم نیز کمک کنیم.

برای نخستین‎بار ظرفیت‎های ناشناخته احصاء شده است

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان با بیان اینکه حضور پررنگ جوانان در این جشن نشان‎دهنده جاذب بودن برنامه‎ها بوده است، ابراز داشت: برای نخستین‎بار ظرفیت‎های ناشناخته را احصاء کرده و به صورت مردمی و کشوری اقدام به برگزاری این جشن‎ها می‎شود.

بنی‎فاطمه با بیان اینکه هیئت‎های مذهبی و کانون‎های مساجد به عنوان یکی از پایگاه‎های مردمی محسوب می‎شوند، یادآور شد: با برگزاری نشست‎های ویژه به ارتقاء فضای معرفتی و فکری جامعه کمک می‎کنیم.

وی از کسانی که توانایی گردآوری مستندات را در حوزه تولید و محتوا دارند خواست تا در جشن زیر سایه خورشید نقش‎آفرین باشند.

سبک زندگی اسلامی به ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کمک می‎کند

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان در پاسخ به این سوال که برگزاری این جشن‎ها توانسته به ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کمک کند یا خیر، بیان داشت: یکی از اساسی‎ترین برنامه‎هایی که در این جشن گنجانده شده، سبک زندگی اسلامی است که عفاف و حجاب نیز یکی از اجزای این سبک محسوب می‎شود.

موفقیت در حوزه عفاف و حجاب با یک تیم محقق نمی‎شود

بنی‎فاطمه با بیان اینکه موفقیت در حوزه عفاف و حجاب با یک تیم محقق نمی‎شود، اذعان کرد: همه تیم‎های استان باید بسیج شوند، نمی‎توانیم بگوییم برگزاری جشن زیر سایه خورشید می‎تواند سبک زندگی اسلامی را تکمیل کند.

متولیان فرهنگی نباید به ارائه گزارش عملکرد در حوزه عفاف و حجاب بسنده کنند

وی با تاکید بر اینکه متولیان فرهنگی استان نباید به ارائه گزارش عملکرد در این حوزه بسنده کنند، بیان داشت: باید همه در این حوزه فعال شوند، برنامه‎ریزی کنند و این برنامه‎ها را به عرصه عملیاتی شدن برسانند نه اینکه فقط در حد مصوبه باقی بماند، جشن زیر سایه خورشید تلاش کرده تا همه مصوبات خود را به مرحله عمل برساند و بازخورد آن نیز گویای موفقیت آن است.

انتهای پیام/83001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول