اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان خبر داد

اعلام برنامه‎های ششمین جشن ملی «زیر سایه خورشید» در گلستان

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان برنامه‎های این جشن ملی را در سطح استان اعلام کرد.

اعلام برنامه‎های ششمین جشن ملی «زیر سایه خورشید» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسام بنی‎فاطمه ظهر امروز در جمع مدیران ادارات گرگان اظهار داشت: آغاز برنامه‎های این جشن از 24 شهریور در گلزار شهدای گمنام شهرستان گنبدکاووس آغاز می‎شود و پس از آن در بیمارستان خاتم‎الانبیا این شهرستان به عیادت بیماران خواهیم رفت.

وی از برگزاری همایشی در سالن شهید مطهری سپاه گنبدکاووس با محوریت «امام رضا (ع) در کلام شیعه و سنی» خبر داد و افزود: در این همایش به احادیث احصاء شده مشترک در فقه شیعه و سنی به صورت ویژه پرداخته خواهد شد که یک سخنران شیعه و یک سخنران اهل سنت مبادرت به ارائه این احادیث خواهند کرد.

نخستین جشن زیر سایه خورشید در گنبدکاووس برگزار می‎شود

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان با بیان اینکه نخستین جشن زیر سایه خورشید در گنبدکاووس برگزار می‎شود، تصریح کرد: این جشن در امامزاده یحیی‎بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس همراه با توزیع بسته‎های متبرک بین مردم انجام می‎گیرد.

بنی فاطمه؛ ادای احترام به پرچم امام رضا (ع)، قرائت خاصه صلوات برای آن حضرت، میثاق با امام مهربانی‎ها را از جمله برنامه‎های این جشن ملی در گنبدکاووس برشمرد و افزود: در این مراسم همچنین نامه امام رضا (ع) به عبدالظیم حسنی توسط یکی از خدام قرائت می‎شود، این منشور توسط هشت کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم به امضاء رسیده است. 

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده دو شهید و حضور در زندان گنبدکاووس در تدارک برنامه‎های پیش‎بینی شده است، خاطرنشان کرد: در بازدید زندان، به دنبال این هستیم زندانیانی که شاکی آنها دولت است و این اختیار به رئیس زندان تفویض شده با تخفیفاتی نسبت به آزادی زندانیان مبادرت شود.

دومین جشن زیر سایه خورشید به میزبانی شهرستان مینودشت است

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان از انجام دو برنامه در شهرستان مینودشت خبر داد و یادآور شد: در روستای ده حسن خان این شهرستان از دو خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی دلجویی می‎شود.

بنی‎فاطمه با بیان اینکه دومین جشن زیر سایه خورشید به میزبانی شهرستان مینودشت است، گفت: استقبال مردمی، رژه موتوری و رژه تاکسی‎ها از کاروان خدام رضوی جزو برنامه‎های این جشن ملی است.

وی در خصوص برنامه‎های دومین روز جشن زیر سایه خورشید، بیان داشت: شروع برنامه‎ها از مزار شهدای گمنام شهرستان رامیان است و استقبال مردمی در میدان امام علی (ع) این شهرستان انجام خواهد گرفت.

پرچم متبرک امام رضا (ع) در بارگاه کردکوی نصب می‎شود

دبیر ششمین جشن زیر سایه خورشید در گلستان ادامه داد: سومین جشن زیر سایه خورشید در مسجد جامع شهرستان رامیان برگزار می‎شود و چهارمین جشن نیز در مهدیه شهرستان دلند همچنین پنجمین جشن نیز در سالن امام خمینی (ره) شهرستان آق‎قلا انجام می‎گیرد.

بنی فاطمه در خصوص آخرین روز از برنامه‎های جشن زیر سایه خورشید گفت: غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهرستان کردکوی در این جشن پیش‎بینی شده است و اگر مسئول آستان این امامزاده به وعده خود عمل کند پرچم متبرک امام رضا (ع) در بارگاه کردکوی نصب می‎شود.

وی برگزاری همایش طب‎الرضا، ویزیت رایگان، اهتزاز پرچم در دانشگاه پیام‌نور گرگان، برنامه متمرکز استانی در مرکز گلستان را از جمله برنامه‎های این جشن ملی عنوان کرد.

انتهای پیام/83001/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول