اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مازندران:

تحول‌آفرینی از ویژگی‌های رسانه است

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: امروز رسانه‌ها نقش موثری در ابعاد زندگی بشری دارند به طوری که جریان‌سازی و تحول‌آفرینی از ویژگی‌های رسانه امروزی است.

تحول‌آفرینی از ویژگی‌های رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، بهرام حمیدی در همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان که در آستانه ملا مجدالدین ساری برگزار شد، گفت: امروز رسانه‌ها نقش موثری در ابعاد زندگی بشری دارند به طوری که جریان‌سازی، جهت‌دهی و تحول آفرینی از ویژگی‌های رسانه امروزی است.

وی افزود: زمانی رسانه‌ها ابزاری برای سرگرمی و رصد اخبار بوده ولی امروز رسانه سیاست‌گذاری می‌کند.

حمیدی با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم گفت: امروز رسانه‌های خارجی در تلاش هستند تا بر افکار جوانان ما تاثیر بگذارند و آنها را منزوی کنند و افکار مردم یک کشور فضا را برای اشغال آماده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به شبهه‌افکنی دشمنان با قدرت رسانه‌ای تصریح کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل هجمه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمن ایستادیم و امروز نیز با اقتدار ملی و تبعیت از ولایت فقیه که رکن نجات مردم و محور مقاومت است همیشه پیروز هستیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در حال فرهنگ‌سازی حمله آمریکا به سوریه هستند، افزود: امروز رسانه‌ها شرایطی ایجاد کردند که القاعده را به عنوان مدافع اسلامی در جهان مطرح کنند.

حمیدی ادامه داد: ما باید قدر امامزاده را بدانیم و امامزادگان هم حتما قدردان این مردم ولایتمدار مازندران هستند که راه آنها، نام آنها و سیره آنها را در زندگی‌شان زنده نگه داشتند.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات 88 گفت: شبکه‌های فارسی زبان به ویژه بی‌بی‌سی برای تخریب افکار عمومی راه‌اندازی شده که به برکت این امامزادگان دشمن نتوانست به اهداف خود دست یابد.

حمیدی با تاکید براینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است، بیان کرد: همه ما باید هوشیار باشیم و وحدت بیشتری بین مسئولان و مردم برقرار شود.

مدیرکل صدا وسیمای مازندران با اشاره به میانگین 80 درصدی گردشگران داخلی متدین، آمادگی صداوسیما برای معرفی بقاع متبرکه را اعلام کرد و افزود: صدا وسیما می‌تواند با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و با مستندسازی امامزادگان و پخش آن در استان و دیگر استان‌ها، امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران را در رسانه ملی معرفی کند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول