اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش رسانه

خبرگزاری فارس در جشنواره امام رضا (ع) درخشید

هشتمین جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی در حالی به پایان رسید که از خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر در این جشنواره تقدیر شد.

خبرگزاری فارس در جشنواره امام رضا (ع) درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل برگزار شد، سرپرستی خبرگزاری فارس از اردبیل به همراه دو رسانه دیگر به خاطر تلاش در انعکاس اخبار و رویدادهای جشنواره امام رضا (ع) در استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم علاوه بر خبرگزاری فارس از دو نشریه محلی اردبیل امروز و خیبر نیز به عنوان رسانه‌های برتر در این حوزه تجلیل شد.

همچنین در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رضوی در اردبیل و به همت ستاد برگزاری این جشنواره از چهره‌های تأثیرگذار در هشت دوره جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح با اهدای لوح سپاس و هدیه ویژه تجلیل شد.

موسی رجبی اصل، شاپور امانی، نادر سقا، علی امام‌قلی‌زاده بخشدار مشگین شرقی، جواد دهقان خبرنگار مشگین‌شهر، صدیف بدری شهردار اردبیل و عبدالله مددی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از جمله تجلیل‌شدگان بخش ویژه هشتمین جشنواره رضوی در اردبیل بودند.

خبرگزاری فارس سال گذشته نیز به عنوان یکی از رسانه‌های برتر در انعکاس رویداد بزرگ جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در استان اردبیل به عنوان یک رسانه برتر مورد تجلیل قرار گرفته بود.

انتهای پیام/62001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول