اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان خبر داد

آغاز به کار ستاد احیای امر به معروف در ادارات گرگان

فرماندار گرگان از آغاز به کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار ستاد احیای امر به معروف در ادارات گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: از ظرفیت‎های مردمی برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: این ستاد کمیته‎ای در تمام ادارات خواهد داشت که پس از آموزش‎های لازم مبادرت به اجرای فریضتین می‎کنند.

انجام فریضتین یک تکلیف همگانی است

فرماندار گرگان استفاده از ظرفیت اجتماعی و مشارکت عمومی را در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مهم خواند و تصریح کرد: انجام فریضتین یک تکلیف همگانی است که در سایه اقدام عمومی زمینه‎ساز زدودن منکرات و بسترساز معروفات در جامعه می‎شود.

احمدی یادآور شد: امام جمعه هر شهرستان به عنوان رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است که در این راستا آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در گلستان، حجت‎الاسلام رضایی امام جمعه موقت گرگان را به عنوان رئیس ستاد احیای این شهرستان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات متناسب با شأن نظام نیست، متذکر شد: مراجعات مردم در برخی ادارات گویای این است که باید تلاش بیشتری شود تا حد توقعات، مطالبات و انتظارات مردم برآورده شود.

نظارت مستمر و گسترده بازرسان در گرگان

فرماندار گرگان از نظارت مستمر و گسترده بازرسان در بیمارستان‎ها، بازار و ادارات خبر داد و بیان داشت: بازرسین متعددی در سطح ادارات و اماکن مختلف قبل، حین و بعد از کار مراجعه می‎کنند و با تهیه گزارشات مختلف نسبت به برخورد کارکنان با ارباب رجوع مبادرت می‎کنند.

احمدی از تشکیل جلسه برای برنامه‎های مختلف در دهه کرامت خبر داد و خاطرنشان کرد: بزرگداشت دهه کرامت یک اقدام فرهنگی است در این راستا ستاد تجلیل از امامزادگان در دو بقعه با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه گرگان برگزار می‎شود.

وی در خصوص ستاد تسهیلات سفر در گرگان گفت: موج سوم سفرهای تابستانی در شهریورماه به اوج خود می‎رسد که ستاد تسهیلات سفر در گرگان همچنان فعال است لذا این انتظار وجود دارد تا تمام دستگاه‎های اجرایی با این ستاد همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول