اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

افق چشم‎انداز 15 ساله برای گرگان تدوین شده است/ شناسایی فرصت‎ها و تهدیدهای گرگان

فرماندار گرگان از تدوین افق چشم‎انداز 15 ساله در این شهرستان خبر داد.

افق چشم‎انداز 15 ساله برای گرگان تدوین شده است/ شناسایی فرصت‎ها و تهدیدهای گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه با منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در گرگان در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: مزیتی که گرگان دارد در تدوین افق چشم‎انداز است و کمتر شهری در کشور وجود دارد که برنامه چشم‎انداز 15 ساله داشته باشد و خوشبختانه گرگان در این زمینه پیشگام است.

روابط عمومی‎ها در انعکاس خدمات خوب عمل نکردند/ شناسایی بیش از 100 نقطه قوت در گرگان

وی با بیان اینکه فعالیت‎های بسیار خوبی در مرکز گلستان انجام شده است، تصریح کرد: اشکالی که در این زمینه وجود دارد این است که روابط عمومی‎ها در انعکاس خدمات نتوانستند خوب عمل کنند.

فرماندار گرگان از شناسایی 120 نقطه ضعف و 104 تهدید در این شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر این 102 نقطه قوت و 95 فرصت در گرگان احصاء شده است که سبب شده این شهرستان اکنون در نقطه خوبی قرار بگیرد.

احمدی با تأکید بر اینکه باید در شرایط قوت و تهدید به سرعتِ پیشرفت خود ادامه دهیم، اذعان کرد: باید نقاط ضعف شناسایی شده به وسیله برنامه‎ریزی روند نزولی به خود بگیرد و در راستای رشد و تعالی جامعه گام برداریم تا در سایه این فعالیت‎ها مردم به رفاه و آسایش برسند.

وی افزود: شهر الگو و نمونه آن شهری است که در سایه تعامل و همدلی گره از مشکلات مردم را باز کند و همه دست به دست یکدیگر برای پیشرفت تلاش کنند لذا اگر این مهم به خوبی محقق شود یقیناً توفیقات زیادی نیز حاصل خواهد شد.

استفاده از ظرفیت‎های فکری زمینه‎ساز تسریع رشد و پیشرفت

فرماندار گرگان تأکید کرد: همبستگی منطقه ای، کم کردن واگرایی در جامعه، به نتیجه رساندن پروژه‎های نیمه‎تمام و نظارت مصرف بهینه اعتبارات از ملزوماتی است که مسئولان باید مدنظر بگیرند.

احمدی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‎های فکری می‎تواند زمینه تسریع رشد و پیشرفت را فراهم کند، ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم تا در راستای ارتقاء استان از همه ظرفیت‎ها کمک بگیریم و این مهم در سایه همدلی و تعامل رنگ تحقق به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/83001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول