اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مقامات استانی

مراسم تحلیف چهارمین دوره شوراهای شهر گرگان برگزار شد

مراسم تحلیف چهارمین دوره منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در گرگان برگزار شد.

مراسم تحلیف چهارمین دوره شوراهای شهر گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این مراسم پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار گرگان، معاون عمرانی استاندار گلستان، اعضای دوره سوم شورا و اعضای منتخب دوره چهارم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

همه ساختارها و ساز و کارها باید منتهی به خدمت شود

فرماندار گرگان در خصوص برگزاری انتخابات در این شهرستان گفت: برگزاری انتخابات در مرکز گلستان در نهایت صفا، صمیمیت، جدیت و مر قانون انتخابات برگزار شد و هیچ موضوع امنیتی و مشکلی در روند برگزاری انتخابات در گرگان وجود نداشت و با کمترین شکایات مواجه بودیم.

حیدرعلی احمدی به اهمیت شورا اشاره و تصریح کرد: شورا و مشورت توصیه قرآن است همچنین 9 اصل از اصول قانون اساسی به اهمیت شورا اشاره دارد چراکه شوراها جزو ارکان تصمیم‎گیری در کشور محسوب می‎شوند.

وی با بیان اینکه شوراها جایگاه مهم و بااهمیتی در کشور دارند، خاطرنشان کرد: همه ساختارها، ساز و کارها و روش‎ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید منتهی به خدمت شود.

خدمت‎رسانی باید عموم جامعه را دربر بگیرد

فرماندار گرگان خدمت به مردم را یک اصل اساسی برشمرد و افزود: شورائیان باید خدمتگزاری به مردم را یک اصل بدانند و این مهم نباید هیگاه به فراموشی سپرده شود، بعد از دین بالاترین و عقلانی‎ترین مرتبه خدمتگزاری و دوستی با مردم و است.

احمدی با تاکید بر اینکه خدمت‎رسانی باید عموم جامعه را دربر بگیرد، اذعان کرد: خدمت کردن شامل یک دسته، قوم، قبیله، یک خیابان و محله نیست بلکه خدمت باید عمومی باشد و کسانی که رای اعتماد مردم را جلب کردند نباید از هیچ کوششی برای خدمت فروگذار کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا باید در رفع حوائج مردم تلاش کنند، یادآور شد: اگر بتوانیم توفیق پیدا کنیم که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم و در رفع حوائج آنان گام برداریم آن وقت در قیامت در امان خواهیم بود.

خدمت باید در راس امور باشد

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه خدمت باید در راس امور باشد، اظهار داشت: پارلمان شورا به مثابه یک شمشیر دولبه است یعنی هم می‎تواند فرصت و هم می‎تواند یک تهدید باشد لذا اگر اعضای شورا در مسیر قانونی به مردم خدمت کنند این اقدام ماندگار می‎شود در غیراینصورت این فرصت ارزشمند تبدیل به تهدید می‎شود.

احمدی افزود: شورا در مسیر خدمتگزاری باید از مسیر وحدت و همدلی عبور کند چراکه در مسئولیت شورا نمی‎توان به دلیل اختلاف سلیقه، روش، گویش و نژاد کار کرد.

وی با بیان اینکه در نظام شورایی باید یکدیگر را تحمل کرد، گفت: قرار نیست همه مانند یکدیگر فکر کنند بلکه نخستین چیزی که شورا باید سرلوحه و سرمشق خود قرار دهد وحدت و همدلی است.

انتهای پیام/83001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول