اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر دولت‌آباد:

شهردار دولت‌آباد تا اواخر هفته جاری معرفی می‌شود / 20 هزار افاغنه در دولت‌آباد ساکن هستند

عضو دوره‌ چهارم شورای اسلامی شهر دولت‌آباد گفت: هم اکنون هشت گزینه برای شهرداری دولت‌آباد مطرح است که از میان این گزینه‌ها تا اواخر این هفته شهردار جدید دولت‌آباد به مردم این شهر معرفی خواهد شد.

شهردار دولت‌آباد تا اواخر هفته جاری معرفی می‌شود / 20 هزار افاغنه در دولت‌آباد ساکن هستند

محمد کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به سئوالی مبنی بر انجام فعالیت‌های انجام‌ گرفته در دوره سوم شورای اسلامی شهر دولت‌آباد اظهار داشت: کمربندی دستگرد به دولت‌آباد، میدان بسیج، میدان وحدت، آزادسازی خیابان شهدای صنعت، آزادسازی خیابان شهریار، آزادسازی خیابان آیت‌الله مدرس که ادامه خیابان ابوذر، بوستان شهدای دولت‌آباد با مساحت 260 هزار مترمربع و آزادسازی رینگ شرق دولت‌آباد به پشت مسکن مهر از اعم فعالیت‌های آن دوره بود که می‌توان اسم برد.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های شهرداران قبلی شهر دولت‌آباد اضافه کرد: هم اکنون هشت گزینه برای شهرداری دولت‌آباد مطرح است که از میان این گزینه‌ها تا اواخر این هفته شهردار جدید دولت‌آباد به مردم همیشه در صحنه این شهر معرفی خواهد شد، همچنین تا یک ماه دیگر شورای شهر از مکان فعلی خود که در شهرداری دولت‌آباد ساکن است به ساختمان جدید خود نقل‌ مکان خواهد کرد.

عضو دوره‌ چهارم شورای اسلامی شهر دولت‌آباد با بیان اینکه نزدیک به 20 هزار افاغنه در این شهر ساکن هستند، ادامه داد: تنها 5 هزار نفر از این تعداد دارای مجوز اقامتی هستند.

کمالی با بیان اینکه اتباع بیگانه غیرمجاز معضلی برای شهر دولت‌آباد و هم برای اشتغال جوانان شده‌اند، تاکید کرد: در روزهای تعطیل اگر در سطح شهر ما عبور کنید مشاهده خواهید کرد از 20 نفر افرادی که در خیابان‌های دولت‌آباد در حال پیاده‌روی هستند، 19 نفر آنها از اتباع بیگانه هستند و تنها یک نفر ایرانی را خواهید دید.

وی با بیان اینکه افاغنه باعث بی‌بندوباری و رواج مواد مخدر در سطح شهرستان شده‌اند، اذعان داشت: امیدواریم مسئولین به قول‌هایی که برای طرد این‌ افراد از سطح شهرستان برخوار داده‌اند عمل کنند.

انتهای پیام/63023/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول