اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه تنیس الیت خبر داد

حضور تیم تنیس «الیت» همدان در لیگ نوجوانان تنیس کشور

مدیرعامل باشگاه تنیس «الیت» همدان از حضور تیم نوجوانان منتخب این باشگاه در لیگ تنیس کشور خبر داد.

حضور تیم تنیس «الیت» همدان در لیگ نوجوانان تنیس کشور

سیدامیر برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بکر و دست‌نخورده که در چند سال در رشته تنیس در سطح استان وجود داشته، باشگاه تنیس الیت توانسته بخشی از نیازهای این رشته مفرح را در همدان برطرف کند.

وی افزود: در نخستین سال تأسیس باشگاه، خط مشی ما حمایت از تنیس پایه بود که در این راستا در یک اقدام هماهنگ با هیئت تنیس استان با انجام مسابقات انتخابی، تیم منتخبی در رده سنی نوجوانان و در بخش پسران شناسایی و انتخاب شد.

 

مدیرعامل باشگاه تنیس «الیت» همدان یادآور شد: تیم آکادمی تنیس الیت با انجام تمرینات منظم زیر نظر مربیان این باشگاه برای حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ نوجوانان پسران (جام شهید فهمیده) به میزبانی شهر تبریز، اعزام شدند.

به گفته وی این مسابقات از امروز با حضور 12 تیم باشگاهی شامل آکادمی تنیس ارومیه، هیئت تنیس قم، آکادمی تنیس‌آپت تهران، زرگری‌پور تبریز، البرزگاز کیش، گل‌افشان البرز، برج‌سازان‌شرق خراسان رضوی، آکادمی تنیس الیت همدان، تک‌فارم قم، آکادمی تنیس پارسیان تهران، پرند تبریز و هیئت تنیس البرز آغاز و به مدت 6 روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برقعی اضافه کرد: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در مرحله نخست گروهی این بازی‌ها که در سه گروه چهارتیمی انجام می‌شود که در نهایت هشت تیم جواز حضور در مرحله دوم و حذفی را به دست می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس خط مشی کلی اداره ورزش و جوانان و هیئت تنیس استان در ارتقای زیربنایی ورزش تنیس امسال آکادمی نونهالان را نیز در دل باشگاه الیت تأسیس شده که در حال حاضر بیش از 50 نونهال زیر نظر کادر فنی در آن فعالیت می کنند.

مدیرعامل باشگاه تنیس «الیت» همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه در این آکادمی برنامه‌ای برای رده‌های دیگر سنی طراحی و پیش‌بینی شده است ابراز داشت: هیئت تنیس استان در نظر دارد در نیمه دوم شهریورماه برای نخستین بار مسابقات قهرمانی رده‌های سنی زیر 10، 12، 14 و 16 سال را برگزار کند که این رقابت‌ها با همکاری و به میزبانی باشگاه الیت با عنوان «جام قهرمانان کوچک» برگزار خواهد شد.

برای نخستین بار با حمایت بخش خصوصی و مشارکت بسیار نزدیک مدیریت ورزش همدان، در ابتدای سال جاری آکادمی تنیس الیت به صورت روباز شامل یک زمین تنیس 650 متر مربعی استاندارد، محل استراحت بازیکنان، رختکن، دفاتر اداری، جایگاه تماشاگران و همچنین یک زمین آموزش مینی‌تنیس در همدان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول