اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس همدان خبر داد

برترین‌های تنیس جام آدینه همدان معرفی شدند

دبیر هیئت تنیس همدان گفت: مسابقات تنیس جام آدینه که به مناسبت گرامیداشت شهدای هفته دولت برگزار شد با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

برترین‌های تنیس جام آدینه همدان معرفی شدند

سید امیر برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: بر اساس تقویم ورزشی هیئت تنیس استان همدان سعی شده در فصولی که آب و هوای همدان وضعیت مطلوبی دارد مسابقاتی با عناوین مختلف را برگزار کنیم.

وی افزود: از ابتدای افتتاح آکادمی تنیس الیت سعی شده ضمن بهره‌گیری از تجربه مربیان ارزنده این رشته در سنین پایه، وضعیت مناسبی را در زمینه قهرمان‌پروری در این رشته مهیج مهیا کنیم.

دبیر هیئت تنیس همدان یادآور شد: رقابتی کردن مسابقات به صورت هفتگی و در جام آدینه اتفاق ارزنده‌ای بوده و مسئولان هیئت استان برای برگزاری آن زحمات زیادی را متقبل شدند.

 

وی ادامه داد: امیدواریم خروجی این مسابقات و آکادمی تنیس الیت در پیشبرد این رشته در استان تأثیرگذار باشد.

به گفته برقعی در آکادمی تنیس الیت سعی شده از ابتدایی‌ترین و دقیق‌ترین اصول رشته تنیس به علاقه‌مندان آموزش داده شود تا ضمن بهره‌گیری بیشتر از این تمرینات بتوانند به صورت حرفه‌ای ادامه‌دهنده این رشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس جام آدینه با عنوان گرامیداشت شهدای هفته دولت خاطرنشان کرد: در این رقابت‌های یک روزه 15 تنیسور خوب استان به صورت حذفی با یکدیگر مسابقه دادند که در نهایت نفرات اول تا سوم مشخص شدند.

دبیر هیئت تنیس استان همدان افزود: در پایان مسابقات این هفته امیرحسین شفیعی‌ناطق به عنوان قهرمانی رسید، پیوند نورخمامی در جایگاه دوم ایستاد و میثم اعتمادی و پیام نورخمامی به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

وی با اشاره به فعالیت بانوان در این رشته و استقبال خوب این قشر ورزشکار ابراز داشت: با تجهیز و ترمیم زمین تنیس کوثر در شهرک شهید مدنی همدان شرایط برای حضور بهتر و بیشتر بانوان فراهم شده است.

برقعی افزود: امیدواریم با جذب امکانات و بودجه در بخش افزایش فضاهای تمرینی اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول