اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز:

همدانی‌ها سنگ تمام گذاشتند/ میزبانی برای آمادگی اردوی تیم ملی عالی بود

سرمربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز از همکاری هیئت تنیس روی میز همدان برای برپایی اردوی تیم ملی تشکر و قدردانی کرد و گفت: همدانی‌ها سنگ تمام گذاشتند.

همدانی‌ها سنگ تمام گذاشتند/ میزبانی برای آمادگی اردوی تیم ملی عالی بود

محسن شیشه‌گرها در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: خوشحالم که بعد از دو مرحله اردوی آماده‌سازی سومین مرحله این اردو به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: همکاری استان در ارتباط با در اختیار گذاشتن همه امکانات هیئت تنیس روی میز استان برای اعضای تیم قابل تقدیر است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز افزود: سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل شهریور ماه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه برگزار خواهد شد به میزبانی همدان برپا شده است.

وی یادآور شد: در این مرحله از اردو پوریا عمرانی، سروش امیری‌نیا، آرمان حاجی‌ئی و متین لطف‌الله‌نسب چهار ورزشکاری هستند که تمرینات خود در را در سه نوبت انجام می‌دهند.

به گفته شیشه‌گرها این چهار تنیسور برتر رده جوانان بر طبق رنکینگ ایران و همچنین خروجی مسابقات مختلفی که در سال گذشته برگزار شده به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.

وی اضافه کرد: در این مرحله اردونشینان روزی سه نوبت تمرین می‌کنند که دو نوبت از این تمرینات به مرور تاکتیک و تکنیک‌های رقابتی و فشاری برای قرار گرفتن در حین مسابقات است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: یک جلسه تمرینی نیز در محل پایگاه شهید قهرمان همدان برای بدنسازی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وجود امکانات بسیار خوب همدان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در رشته‌های مختلف خاطرنشان کرد: از روزی که همدان به عنوان محل تشکیل اردو مشخص شده است رئیس، دبیر و سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان نهایت همکاری را در برنامه‌ریزی و اجرای دقیق برنامه تمرینی تیم ملی داشتند.

شیشه‌گرها گفت: تمرینات فیزیکی و تاکتیکی در سالن 6 هزار نفری انقلاب با پنج میز استاندارد تنیس و تمرینات بدنسازی نیز در محل پایگاه قهرمان همدان با تجهیزات لازم، شرایط مطلوبی را برای اعضای تیم ملی فراهم کرده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه بعد از اتمام اردوی همدان و قبل از مسابقات آسیایی قطر برنامه دیگری برای اعضای تیم ملی دارند یا خیر؟ ابراز داشت: با هماهنگی فدراسیون با یکی از تیم‌های اروپایی، بعد از اتمام ماه رمضان یک اردوی مشترک به میزبانی تهران و با حضور قهرمانان رده‌های مختلف این کشور برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور ابراز امیدواری کرد این اردوی مشترک با هدف استفاده از تجربیات بازیکنان رده بالای اروپایی در ارتقای سطح بازی بازیکنان ایرانی تأثیرگذار باشد که خروجی آن کسب نتایج بهتر از قبل در سطح آسیا توسط تنیسورهای ایرانی خواهد بود.

وی از حضور یکی از مربیان ارزنده همدان و همچنین چهار تن از قهرمانان استان در این اردو تشکر کرد و افزود: نادر شاملو از مربیان اسبق تیم ملی و علیرضا ملارجبی، پیمان نوروزی، مهدی نوروزی و میلاد نوشادی به عنوان حریفان تمرینی تأثیر خوبی در روند آماده‌سازی تیم ملی داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان از شنبه 29 تیر به مدت 10 روز به میزبانی همدان برگزار شده تا بازیکنان خود را برای مسابقات آسیایی قطر آماده کنند.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول