اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت

مستند «نقش مردم لنده در دفاع مقدس» در لنده کلید خورد + تصاویر

با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و. شهادت در لنده و به همت صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویر احمد، ضبط مستند «نقش مردم لنده در دفاع مقدس» در این شهرستان آغاز شد.

مستند «نقش مردم لنده در دفاع مقدس» در لنده کلید خورد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به همت صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد مستند نقش مردم لنده در دفاع مقدس با کارگردانی و تهیه کنندگی عبدالناصر خلیلی در لنده آغاز کلید خورد.

عبدالناصر خلیلی، کارگردان و تهیه کننده صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه ساخت مستند  نقش مردم شهرستان لنده در دفاع مقدس، اظهار داشت: ساخت مستند نقش مردم شهرستان لنده در دفاع مقدس به منظور پخش در هفته دفاع مقدس و با محوریت گردآوری خاطرات و آثار شهدا ، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس صورت می گیرد.

وی افزود: هدف عمده از تولید این مستند گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جمع آوری خاطرات و آثار فرماندهان و رزمندگان در شهرستان لنده بوده که در دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

این کارگردان و تهیه کننده صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مستند بازگویی خاطرات ناگفته‌ی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و یادآور فداکاری‌ها و ایثار گری‌های آنان همراه با بیان خاطرات تلخ و شیرین دوران جبهه و جنگ خواهد بود.

خلیلی افزود: انتقال بدون واسطه‌ی خاطرات فرماندهان دوران دفاع مقدس به وسیله مستند و منتقل کردن آن به نسل جوان در اثر گذاری بر این قشر موثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس شاهد حضور جوانان این مرزبوم بوده که برای دفاع از وطن و ناموس و کشور به رزمگاه‌ و میدان مقابله با باطل شتافتند و کشور را با خون خود آبیاری و درخت تنومند انقلاب را بارور ساختند.

خلیلی خاطرنشان کرد: تقدیم 88 شهید و بیش از 500 آزاده و جانباز و رزمنده به انقلاب نقطه عطفی در تاریخ این شهرستان است.

انتهای پیام/82013/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول