اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان خبر داد

یادآوری دفاع مقدس در تویسرکان با 170 برنامه متنوع

فرمانده سپاه تویسرکان گفت: سال‌های حماسه‌سازی و رشادت دفاع مقدس با 170 برنامه فرهنگی و اجتماعی متنوع و کاربردی در تویسرکان احیا می‌شود.

یادآوری دفاع مقدس در تویسرکان با 170 برنامه متنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید سعیدی عصر امروز در ستاد بزگداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه دفاع مقدس سند افتخار ایران اسلامی است، اظهار کرد: موفقیت‌های ایران اسلامی مدیون رهبری‌های عالمانه حضرت امام خمینی(ره) و ایثارگری رزمندگان است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با لبیک به فرمان ولی فقیه، هستی خود را برای صیانت از دین مبین اسلام تقدیم کردند پس باید پیرو آنان باشیم

فرمانده سپاه تویسرکان با بیان اینکه احیای حماسه‌سازی‌ها هشت سال دوران دفاع مقدس جامعه را بیمه می‌کند، ابراز داشت: به صحنه بردن فرهنگ دفاع مقدس، خودباوری و ایمان به توانمندی‌ها را تقویت می‌کند، پس این مهم باید مورد نظر متولیان امر باشد.

وی تأکید کرد: معرفی نمادها و الگوهای معنوی، مقاومت و خلاقیت به عنوان عوامل پیروزی در عملیات‌های دفاع مقدس، نسل‌های انقلاب را نسبت اهداف دشمنان هوشیار می‌کند.

 سعیدی بیان کرد: رویکرد برنامه‌ها این هفته مبتنی بر سخنان مقام معظم رهبری با استفاده بهینه از تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سال حماسیه سیاسی و اقتصادی است.

وی اقتدار و صلابت، دانش‌پژوهی و دفاع ملی، سربازی و پایمردی، عفاف و پاسداری، ایثارگری، رزمندگان و ولایتمداری و درس گرفتن از وقایع جنگ را عناوین روز‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

فرمانده سپاه تویسرکان برنامه‌های فرهنگی اجتماعی تویسرکان در هفته دفاع مقدس را 170 برنامه دانست و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی با امام جمعه، برگزاری نشست اخلاق مقاومت، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری یادواره شهدای زن و سرکشی از خانواده سربازان از جمله این برنامه‌هاست.

وی برگزاری طرح‌های ابداعی و پیشنهادی، شب شعر دفاع مقدس، شب خاطره، ایستگاه صلواتی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، پیاده‌روی و کوهنوردی، مسابقات ورزشی و... بخشی از برنامه‌ها و طرح‌های این هفته است.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول