اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شاهرود خبر داد

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شاهرود/ بازخوانی عملیات والفجر 8

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و بازخوانی عملیات والفجر 8 در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شاهرود/ بازخوانی عملیات والفجر 8

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی رنجبر ظهر امروز در حاشیه گردهمایی فرماندهان و جانشینان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌‏آموزی در اردوگاه شهید رجایی شاهرود در گفت‏‌وگو با خبرنگاران، به تشریح برنامه‏‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت.

رنجبر با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و رزمایش بازخوانی عملیات والفجر هشت در شاهرود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان شاهرود در هفته دفاع مقدس در حرم شهدای گمنام با بازخوانی عملیات والفجر هشت برگزار می‌شود و مدارس می‏‌توانند دانش‌آموزان خود را برای شرکت در این برنامه اعزام کنند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود با بیان قبولی بیشتر شرکت‏‌کنندگان در آزمون تعیین سطح آیه‌های تمدن بسیج دانش‌آموزی، تصریح کرد: افرادی که در طرح پذیرفته شده‌اند به واحدها معرفی خواهد شد تا پرونده‌سازی برای آنان انجام شود و زیرپوشش طرح قرار گیرند.

رنجبر با تأکید بر کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در مدارس، بیان کرد: دستورالعمل کیفی‌سازی برنامه‌های حلقه‌های صالحین تهیه و ابلاغ خواهد شد تا همه حلقه‌های دانش‌آموزی با برنامه مدون و حساب شده به اهداف نظام صالحین نزدیک شوند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود با تأکید بر آموزش دبیران حلقه‌های صالحین در مشهد مقدس، ابراز داشت: برای هرچه بهتر برگزار شدن حلقه‌های صالحین در مدارس، دانش‌آموزان منتخب معرفی شده از واحدها به اردوی پنج روزه مشهد مقدس اعزام و با اهداف و برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی و صالحین آشنا شدند تا در طول سال تحصیلی کمک فرماندهان واحدها باشند.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول