اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

هشدارها در مورد کلاهبرداری جدی گرفته شود

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مردم هشدارها را جدی بگیرند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

هشدارها در مورد کلاهبرداری جدی گرفته شود

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم هشدارهای پلیسی در زمینه‌های گوناگون به ویژه کلاهبرداری را باید جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آگاه‌ترین و هوشیارترین افراد نیز گاهی در دام کلاهبرداران گرفتار می‌شوند، ادامه داد: رسانه‌های جمعی و نیروی انتظامی نسبت به آگاه‌سازی مردم مبادرت کنند تا دامنه این معضل در جامعه تنگ شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، داشتن کلام فریبنده، برخورداری از نبوغ فکری، هوش و ذکاوت بالا، دارا بودن روابط اجتماعی قوی، ظاهر شیک‌ و متشخص را از مشخصات افراد غیرقابل‌ اعتماد و کلاهبردار عنوان کرد.

گل‌محمدی به ارائه هشدارهایی در این زمینه پرداخت و بیان داشت: افراد بازرگان هرگز دسته چک خود را به صورت امانی نزد دیگران قرار ندهند.

وی ادامه داد: افراد هنگام معامله اموال منقول و غیرمنقول تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هرگونه قرارداد و پرداخت وجه به طور جدی خودداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اذعان داشت: همچنین افراد هنگام اجاره یا رهن ساختمان اعم از تجاری یا مسکونی اسناد مالکیت را مشاهده کرده و قبل از تحویل گرفتن محل از پرداخت وجه به طور اکید پرهیز کنند.

گل‌محمدی به نقش مؤثر اقشار مختلف جامعه در کاهش وقوع جرائم اشاره کرد و بیان داشت: مردم از طریق رعایت قوانین و هشدارها می‌توانند در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول