اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد

کلاهبرداری با بسته‌های کاغذ به جای اسکناس

فرمانده انتظامی شهرستان نور از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 150 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

کلاهبرداری با بسته‌های کاغذ به جای اسکناس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد گنجیان‌مقدم اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به مأموران انتظامی این فرماندهی مبنی بر جعل و کلاهبرداری از وی از سوی فردی به نام «م- ن» موضوع به طور ویژه در دستورکار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند که متهم به کلاهبرداری برای پرداخت بدهکاری‌اش به مالباخته و دریافت چک ضمانت به جای پرداخت وجه نقد، با جعل پنج بسته کاغذ سفید به جای اسکناس‌های 5 هزار تومانی و قرار دادن آن در کیسه نایلونی با استفاده از غفلت مالباخته آنان را تحویلش داده و چک موردنظر را که بابت ضمانت در اختیار مالباخته بوده از وی اخذ و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: مالباخته که پس از باز کردن کیسه نایلونی متوجه کلاهبرداری شده بود، مراتب را به مأموران پلیس اطلاع داد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: مأموران با دریافت این اطلاعات پس از انجام یک سری اقدامات ویژه پلیسی و شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مرجع قضایی این فرد کلاهبردار را دستگیر کردند.

گنجیان‌مقدم افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول