اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اغلب واحدهای تولیدی اردبیل ‌مشکل نقدینگی دارند

استاندار اردبیل گفت: اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل با مشکل نقدینگی و ضرورت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش روبه‌رو هستند.

اغلب واحدهای تولیدی اردبیل ‌مشکل نقدینگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: ما در بازدیدی که از کارخانه شاداب سبلان فرآوری محصولات متنوع سردرختی داشتیم، قرار شد مشکل اصلی این کارخانه که سرمایه در گردش می‌باشد با تسویه بدهی گذشته و تعیین تکلیف معوقه تسهیلاتی که از بانک دریافت کرده، بانک ملت نسبت به پرداخت تسهیلات مناسب اقدام لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از کارخانه سبلان پزان تولیدکننده کنسرو ماهی و مواد غذایی داشتیم، قرار شد به سرعت ساختمان این کارخانه به اتمام رسیده و مشکل نقدینگی این کارخانه نیز با رایزنی‌های انجام شده با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات و اضافه شدن شرکای جدید برطرف شود.

نیکزاد خاطر نشان کرد: از شرکت قالان در تولیدکننده درب‌های جدید و الکترونیکی بازدیدی داشتیم که تولیدکنندگان این شرکت خواستار پرداخت تسهیلات و افزایش نقدینگی بودند تا بتوانند به تولید خود ادامه دهند که قرار شد از طریق بانک تجارت برای صاحبان این کارخانه تسهیلاتی در نظر گرفته شود و پیگیر هستیم تا از طریق صندوق توسعه ملی نیز اعتبار مورد نظر برای این کارخانه تأمین شود.

این مسئول همچنین در بازدید از کارخانه آهک آذربایجان اضافه کرد: این کارخانه نیز با مشکل تأمین نقدینگی روبه‌رو بود که قرار شد تا 15 روز آینده مسئولان بانکی نسبت به پرداخت تسهیلات رایزنی‌ها و اقدامات لازم را انجام داده و مشکل معدنی این کارخانه نیز با همراهی خوب صنعت، معدن و تجارت برطرف شود.

وی از بازدید بخش‌های مختلف کارخانه بافت تلیس نیز خبر داد و بیان کرد: این کارخانه نیازمند سرمایه در گردش مناسب است که قرار شد بدهی کارخانه و تسهیلاتی که از بانک گرفته تعیین تکلیف شود تا بانک رفاه کارگران بتواند تسهیلات جدیدی را در اختیار این کارخانه قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل یادآور شد: تا زمانی که بدهی کارخانه به دارایی، تأمین اجتماعی و شهرداری پرداخت نشود به یقین این مجموعه با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

نیکزاد ادامه داد: در بازدیدهای امروز در حد وسع و توان سعی کردیم تا مشکل واحدهای تولیدی و کارآفرینی را با توجه به اختیاراتی که در دست داشتیم برطرف کرده و گره‌گشایی لازم را از این کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی شاهد و ناظر باشیم چرا که یقین داریم نیاز ضروری و مبرم امروز ما برای خارج شدن از مشکلات و تنگناهای اقتصادی تولید و توجه به کارآفرینی و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی است.

وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با درایت دولت جدید و همچنین همراهی بانک‌های عامل زمینه و بستری فراهم آید تا صاحبان کارخانجات و واحدهای تولیدی بتوانند با رونق بیشتر در این عرصه جهادگونه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/62001/ک‌30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول