اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش بانک اقتصاد مهر استان کهگیلویه و بویراحمد

پرهیزگار: آماده تعامل با واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحمد هستیم

مدیرکل بانک اقتصاد مهر کهگیلویه و بویراحمد گفت: آماده هرگونه تعامل با واحدهای تولیدی فعال استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

پرهیزگار: آماده تعامل با واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحمد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز همایش مشترک بانک اقتصاد مهر استان کهگیلویه و بویراحمد با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست ابتدا کرامت پرهیزگار مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بانکداری اسلامی اظهار داشت: این بانک اکنون بیش از هر چیز به حرکت در چارچوب بانکداری اسلامی می‌اندیشد.

مدیرکل بانک اقتصاد مهر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر در چهارچوب اهداف بانکداری اسلامی حرکت کنیم علاوه بر رعایت همه جنبه‌های شرعی اعتماد مردم نیز به حد اعلا حاصل می‌شود.

این مسئول ارشد بانکی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین اهداف این بانک را کمک به رونق اقتصادی در استان دانست و گفت: تاکنون هر خدمتی که از دست ما بر آمده برای واحدهای تولیدی فعال استان انجام داده‌‌ایم و در آینده نیز این خدمات را بیشتر و بهتر ارائه خواهیم کرد.

پرهیزگار به موفقیت‌های این بانک در استان اشاره کرد و گفت: از نظر جذب منابع با اختلاف فاحشی دیگر بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص بانک ملی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی از خدمات‌دهی تعداد هشت شعبه از این بانک در کهگیلویه و بویراحمد گفت و افزود: 65 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول همکاری با ما در راستای خدمات‌رسانی به مردم و مشتریان هستند.

پرهیزگار از برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای این بانک به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در محل نماز جمعه شهر یاسوج در همین هفته خبر داد.

 

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول